INSUMMIT nav logo
Takie GenZ jak w reklamach nie istnieje”, czyli jak zrozumieć pokoleniową ewolucję komunikacji
NARRACJE POKOLENIOWE
SESJA KUROWANA
12.10 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
W dobrej wierze produkujemy setki raportów poświęconych pokoleniom. Na koniec jednak możemy usłyszeć zarówno od młodej Zetki na INSUMMIT Youth „Takie GenZ jak w reklamach nie istnieje”, jak i od pracowników mediów po 50tce „Generacja Silver to termin-potworek, który nie ma pokrycia w rzeczywistości”. Czy czas porzucić narracje pokoleniowe?
Proste myślenie pokolenie = wiek wpędziło nas w pułapkę heurystyk młodość-starość. Może marketing ma szansę być skutecznym narzędziem realizacji głosu pokolenia? Na to pytanie odpowiemy, przywołując best & worst practices z rynku, bazujące na pokoleniowej narracji.
Olga Wójcicka

Consumer Insight Manager
Mediahub

Z branżą związana od 2012 roku. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, consumer insights i doradztwem z zakresu komunikacji w Internecie. Jakościowe i ilościowe dane łączy z interpretacją potrzeb konsumentów i analizą środowiska konkurencyjnego, co przekuwa na rekomendacje strategiczne. Nominowana przez magazyn Press do tytułu AD WO/MAN 2022 roku w kategorii Young. Prelegentka m.in. Forum IAB (2018, 2022, 2023, 2024), INSUMMIT i INSUMMIT Youth (2023, 2024), Marketing Progress, Social Media Week. Współprowadząca cykl webinarów Mediahub, autorka artykułów do magazynów branżowych (Brief, Media Marketing Polska, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Social Media Manager), gościni audycji radiowych i podcastów.
Damian Borowiec

Senior Media&Creative Strategist
Mediahub

Z branżą reklamową związany od dekady. W Mediahub pełni rolę Senior Media&Creative Strategist zapewniając markom rozwój poprzez synergię świata mediów i kreatywnych idei. W rekomendacjach strategicznych odczarowuje beznamiętność statystyk z excela na potrzebę budowy unikalnych historii kontaktu ludzi z markami. Współautor cyklu raportów i gospodarz webinarów Mediahub, w ramach, których powstały projekty badawcze: Covid-Track, Matka Polka, Konsument w obliczu pandemii, Generacja Z, Generacja Silver. Autor publikacji w mediach branżowych takich jak: MediaMarketing Polska, Wirtualne Media, NowyMarketing, Social Press, Marketing przy Kawie, GetResponse, MamStartUp. Gość programów telewizyjnych, audycji radiowych i podcastów.