- Od czytania do doświadczania, czyli o ewolucji podręczników.
- Czy bank powinien uczyć? Czyli o tym, w jaki sposób wprowadzać do szkoły tematykę związaną z ekonomią i przedsiębiorczością. Prezentacja projektu „Porwani przez Ekonomię” .
- Nauczyciel 2040 – Mistrz zen? Edukacyjny asystent cyfrowy? Praktyczny ewolucjonista? Architekt rozwoju społecznego?
- Przestrzenie w szkole: Jak je tworzyć, aby zachęcały do integracji, współpracy i pomagały się uczyć?
- Rodzice w szkole: nie narzekajmy tylko wspierajmy!
Senior Partner
Minds & Roses
Head of Research
Social Impact Alliance for CEE
Właścicielka
Badania i Działania
Prezes Zarządu
Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO)
tutorka i wykładowczyni
Szkoła Edukacji
Instytut Badań Edukacyjnych i Uniwersytet Warszawski
UX Designer
Sanoma Learning, Nowa Era
ekspertka komunikacji
mBank
Z wykształcenia dziennikarka i mediatorka. Od 13 lat pracuje w mBanku, w którym zajmuje się prostą i empatyczną komunikacją. Na co dzień koncentruje się na projektach związanych z komunikacją i ESG. Wierzy w to, że bank może, a nawet powinien wspierać edukację finansową młodych, dlatego od dwóch lat współtworzy projekt edukacyjny Warszawskiego Instytutu bankowości – Porwani przez Ekonomię. Prywatnie… czuje się Zetką.
dyrektorka
Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostródzie
Prezeska
Fundacja Szkoła z Klasą
Prezeska
Fundacja Teach for Poland