Klient vs. Badacz – Roast: brutalna prawda o naszych relacjach
Future of Insight
SESJA kurowana
14.50 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Był INSUMMIT-STAND-UP. Teraz czas na INSUMMIT-ROAST. Klienci kontra badacze. Czy nie chcielibyśmy wreszcie usłyszeć, co naprawdę o sobie myślimy? Co nas wkurza, denerwuje, co sprawia, że nam się nie chce, że czasem mamy poczucie, że wyniki naszej pracy są bezużyteczne? Roast to forma rozrywkowa i to zamierzamy dowieźć, ale przy okazji chcielibyśmy rozpocząć dyskusję o merytoryce i relacjach w punkcie styku badacz-klient – o tym, co możemy zrobić, żeby pracowało nam się lepiej: efektywniej i przyjemniej.
Proces zaczniemy od zanurzenia i eksploracji grzechów – przeprowadzimy wywiady i warsztaty z klientami i badaczami z agencji. Przedstawimy je w formie Roastu – żartobliwie, ale jednocześnie brutalnie.
Zadbamy o interakcję z publicznością – poprosimy Was o przyznanie się do grzechów i skonfrontujemy je z drugą stroną. Na żywo, bez znieczulenia. Będzie i śmieszno i straszno. I pożytecznie.
Michał Ścibor-Rylski
partner
Minds & Roses
Michał Ścibor-Rylski jest partnerem w agencji badawczej Minds & Roses i adiunktem na Wydziale Zarządzania UW. Od ponad 20 lat prowadzi badania konsumenckie i naukowe. Zajmuje się wykorzystaniem gamifikacji i gier zarówno w pracy badacza jak i nauczyciela akademickiego. Projektuje nowe narzędzia badawcze inspirowane grami i ich mechanikami. Lubi mieć poczucie, że jego praca przekłada się na praktyczne rozwiązania obecne na rynku.
Stanisław Dzieduszycki
Head of Research, Innovation and Strategy Team,
Carlsberg Polska
Stanisław Dzieduszycki jest szefem zespołu ds. badań, innowacji i strategii w Carlsberg Polska. Ma 18 lat doświadczenia w branży, w tym 9 lat w Carlsberg. Zaczynał od badań konsumenckich po stronie agencji, potem przeszedł na stronę klienta, stopniowo rozszerzając swoje działania na strategie marek, portfela, kategorii, a od 2022 roku również na rozwój innowacji. Prowadził lub uczestniczył w dziesiątkach procesów dotyczących strategii kategorii, portfela, marki, komunikacji, innowacji, opakowań i promocji. W pracy szczególnie ceni nowe intelektualne wyzwania, których rozwiązanie wpływa na rzeczywistość.