INSUMMIT nav logo
Dziękuję, nie piję! Czyli 100 pomysłów na napitki fajniejsze od konwencjonalnego alko
SCENA PARTNERSKA
13:10 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Szczerze kochamy piwo, wino i wódeczkę, ale czasem po prostu nie mamy na nie ochoty. Chcielibyśmy jednak, żeby alternatywny napitek dostarczył nam nie mniej radości niż drinki z prądem. A najlepiej, żeby był na tyle interesujący, że każdy wuj lub szwagier, zamiast ryczeć „ze mną się, kurcze, nie napijesz?”, zaintrygowany poprosi nas o łyka.
Dlatego zrealizowaliśmy projekt InnoExplorer.AI, w którym:
  • Wydestylowaliśmy 80 niezaspokojonych potrzeb konsumenckich związanych z napojami bez- lub niskoalkoholowymi;
  • Następnie uwarzyliśmy 100 pomysłów na innowacyjne napoje tego typu;
  • Na koniec zabutelkowaliśmy 33 koncepty produktów, które mogłyby Wam zasmakować.
Wpadnijcie zobaczyć, do czego może prowadzić proces intelektualnej fermentacji z udziałem inteligencji ludzkiej i sztucznej – wg pilnie strzeżonej receptury gorzelni Ipsos.
Mateusz Głowacki

Dyrektor Badań Ilościowych
Ipsos

Psycholog, absolwent Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na UW. W badaniach od roku 2003, z krótką przerwą na rok w dziale marketingu po stronie klienta (Mars, Inc.). Przez ponad 3 lata mieszkał i pracował w Pradze; mówi płynnie po czesku. W Ipsos od 2011. Przez 5 lat kierował działem badań reklamy. Aktualnie specjalizuje się w strategicznych badaniach marki, badaniach innowacji i procesów zakupowych. Doświadczony moderator warsztatów aktywacyjnych i kreatywnych.