Reklama w telewizji dla pokolenia bez telewizji – jak to działa? O paradoksie zapamiętywalności reklam.
#cyfrowitubylcy #wlinearnymswiecie #paradoks #zTVdoTT #hiperwrażliwość #uważność #TVspot
SESJA: KOMUNIKACJA
15.35
Czy telewizja naprawdę umarła dla Gen Z? Zderzymy deklaracje z rzeczywistością! Zetki twierdzą, że nie oglądają telewizji, ale trackingi marek mówią coś zupełnie innego. Zapamiętywalność reklam wśród zetek jest hiper niska – ale przyciśnięte do muru zetki wskazują bardzo nieoczywiste, a nawet pradawne kreacje. Podczas naszego wystąpienia:
  • odkryjemy, dlaczego młodzi podejmują konsumenckie decyzje pod wpływem kampanii telewizyjnych, mimo że deklarują „nie oglądam TV”
  • przyjrzymy się młodym, którzy pamiętają gagi z reklam sprzed lat, a nie aktualną komunikację swoich love brands
  • sprawdzimy co faktycznie stoi za sukcesem reklam, które rezonują w ich codziennym życiu
  • podpowiemy jakich pułapek unikać, a po co sięgać, by naprawdę trafić do pokolenia cyfrowych tubylców?
Porozmawiamy o paradoksie smartfonów i „nieoglądania” telewizji, a także wspólnie stworzymy spot reklamowy, który – dzięki rekomendacjom od młodych – będzie skazany na sukces.
Adriana Osuchowska

Starszy Kierownik Projektu
Grupa 4P

Specjalistka od jakościowych badań, która z pasją eksploruje postawy, potrzeby i pomysły – od pierwszych konceptów aż po ich komunikację. Dzięki bogatemu doświadczeniu w różnych branżach i elastycznemu podejściu potrafię odnaleźć się w każdym projekcie, łącząc metodologiczną precyzję z kreatywnością. Praca z ludźmi to moja pasja, bo wierzę, że każdy insight zaczyna się od dobrej rozmowy i szczerej ciekawości. Życiowa optymistka z niekończącymi się pokładami energii i zapału do działania, która kocha kolory (w ubraniach, wnętrzach) i smutne piosenki Korteza.
Magdalena Kalska

ekspertka ds. badań
mBank

Socjolożka, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Swoją przygodę z badaniami rozpoczęła, nie przypadkowo, w dziale Healthcare w GfK Polonia. Przez kilka lat łączyła swoje rodzinne farmaceutyczne doświadczenie i pasje z pracą marketingowego badacza. Od 2015 roku związana z zespołem badań i marketingu w mBanku. W mBanku ma opinię, że nawet w prostym i z pozoru nudnym temacie znajduje jakiś ciekawy punkt zaczepienia, dzięki czemu projekt podobno nabiera sensu, a odbiorcom udaje dowiedzieć czegoś nowego i zaskakującego. Najbardziej lubi działać w segmencie młodych. By robić to dobrze, musiała ostatecznie przestać o sobie myśleć w kategorii young.