INBOARD
RADA PROGRAMOWA INSUMMIT 2022
BARTEK BOROWIEC
(UX Manager w Deloitte)
Projektant doświadczeń, manager w zespole Customer Strategy & Design Deloitte Digital. Zajmuje się analizą i tworzeniem narzędzi i usług cyfrowych. Prowadzi zespoły w procesach projektowych, które łączą badania z designem i implementacją innowacyjnych rozwiązań.
MACIEK DELEBIS
(Prezes Zarządu w PBS , OFBOR)
Badacz, menedżer. Absolwent Wydziału Ekonomii i Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim. Z branżą badawczą związany od 20 lat. Zdobywał doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej, jak i po stronie Klienta. Prezes Zarządu sopockiej agencji badawczej PBS.
Członek Zarządu OFBOR. Należy również do PTBRiO i ESOMAR. Członek BCC. Mentor w biznesie. Miłośnik hokeja na lodzie.
EWA DEREK
(Business Analytics Manager w OLX Group)
Socjolożka, absolwentka Uniwersytety Jagiellońskiego. Przez wiele lat pracowała jako badacz ilościowy w agencjach badawczych. Od 2017 zajmuje się analityką produktów online. Od 2020 business analytics manager w OLX Group, gdzie wraz ze swoim zespołem wspiera decyzje strategiczne i codzienne działania opercyjne serwisu Fixly
MAGDALENA DOBROWOLSKA-SAGAN
(Head of Design w PLAY)
Projektantka: strategii, doświadczeń klienta i transformacji kliento-centrycznych. Kierowniczka działu design w Play. Odpowiedzialna za projektowania najlepszego doświadczenia klienta w e-commerce, które podnosi sprzedaż. Wprowadzała service design jako główną metodykę w transformacji kliento-centrycznej Santander Bank. Ewangelistka pracy z customer journey. Dawno temu zaczynała w agencji jako strateżka, i z tego nie wyrosła.
ANNA FORYCKA-ZAWADKA
(Insight Director w Kompania Piwowarska)
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Związana z branżą od czasów studenckich. Zdobywała doświadczenie zawodowe zarówno po stronie agencji badawczych (dyrektor badań ilościowych w firmach IQS i Ipsos), jak i po stronie producenta w kilku różnych branżach. Obecnie dyrektor działu Insights w Kompanii Piwowarskiej, gdzie bezpośrednio przekłada wiedzę konsumencką i rynkową na strategię i działania firmy. W przeszłości, jako badacz, specjalizowała się w prowadzeniu polskich i międzynarodowych projektów dotyczących portfolio, pozycjonowania marek oraz wdrażania innowacji. Autorka licznych szkoleń PTBRiO, od wielu lat prowadzi zajęcia w ramach Szkoły Consumer Intelligence z zakresu badań segmentacyjnych (Nagroda 25-lecia PTBRiO dla najlepiej ocenianych autorów zajęć).
MARCIN HINZ
(Research Manager, Public Affairs Officer w Ipsos)
Antropolog kulturowy, badacz jakościowy szczególnie zainteresowany społeczno-kulturowymi aspektami badanych zjawisk. Dwukrotnie wyróżniony w konkursie publiczności na najlepsze wystąpienie Kongresu Badaczy (2018 i 2019). Członek PTBRiO i współpracownik Fundacji MISO. Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury.
ANNA KARCZMARCZUK
(Prezeska Ipsos, PTBRiO)
Absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą związana od początku drogi zawodowej w 1993 r. Zdobywała doświadczenie zarówno po stronie klienta (PTC Era), jak i agencji badawczych (CASE, TNS OBOP, TNS Polska). Podczas pracy badacza specjalizowała się w prowadzeniu projektów segmentacyjnych, wspierających marki w procesach strategicznych i pozycjonujących. Od 2015 r. pełni funkcje prezesa zarządu Ipsos w Polsce, a od 2020 r. prezesa zarządu PTBRiO. Należy do ESOMARu. Kilkakrotnie zaangażowana w prace Rady Programowej Kongresu Badaczy, w 2017 r. jako jej przewodnicząca. Współautorka książek Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018) oraz Badanie Rynku. Jak zrozumieć konsumenta? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021).
AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA
(Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi)
Psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencji reklamowej i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Odpowiada za rozwój narzędzi i metodologii pracy strategicznej. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.
MICHAŁ LUTOSTAŃSKI
(Strategy Business Director w Kantar, Adiunkt w SGH, PTBRiO)
W branży badawczej od 2008 roku. Kierował zespołami badawczymi jako Account\Client Director w firmach TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Później jako Innovation Business Lead odpowiedzialny za rozwój badań innowacji w Kantarze. Od 2021 roku jako Strategy Business Director w Kantarze odpowiada za współpracę z osobami odpowiedzialnymi za badania dla kluczowych klientów oraz realizację celów strategicznych przez firmę.
KATARZYNA PIWOWARCZYK
(Country Marketing Director, IKEA)
Pracuję dla love brandu IKEA jako szefowa działu marketingu. Wcześniej pracowałam też w agencji badawczej, agencji reklamowej, w Danonie i Kompanii Piwowarskiej. Działam również jako wewnętrzna facylitatorka i trenerka, mam wieloletnie doświadczenie jako wykładowczyni na studiach branżowych (SSM SAR, UW, WSE w Krakowie, SGH). Prowadzę warsztaty komunikacyjne z wykorzystaniem metody Insights Discovery.
MICHAŁ PROTASIUK
(Research Manager CEE, Google)
W branży badawczej od 2002 roku, w Google odpowiedzialny za insighty konsumenckie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w badaniach mediów, pomiarze efektywności marketingowej oraz zachowaniach zakupowych w handlu detalicznym. Częsty prelegent na konferencjach branżowych, trener z zakresu badań marketingowych. Współautor książek „Data driven decisions” (PWN, 2018), “Gamification, jak wygrać zaangażowanie respondenta” (PWN, 2020), “Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” (PWN 2021).
MICHAŁ ZAJDEL
(Head of Media&Digital, Kantar)
Zajmuje się badaniami komunikacji, mediów oraz dyskursu sieci w Kantarze. Specjalizuje się w pomiarach crossmediowych, w badaniach wpływu kampanii reklamowych na markę i roli kreacji w efektywnej komunikacji. W pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.
KAROLINA ZAJDEL-PAWLAK
(Dyrektorka Zarządzająca ACNielsen Polska, OFBOR)
Od początku kariery związana z badaniami rynkowymi dla branży FMCG i handlu detalicznego na rynku polskim i europejskim; od 2001 roku związana z firmą NielsenIQ. Członek Zarządu OFBOR.
Ekspert branży FMCG i Retail, z doświadczeniem z rynku polskiego i europejskiego. Przez ponad 6 lat kierowała międzynarodowym zespołem analitycznym BASES specjalizującym się w badaniach i doradztwie przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.