Dobre, bo polskie
EFEKTYWNOŚĆ BEZ GRANIC
SESJA kurowana
14.25 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Międzynarodowe korporacje mają do dyspozycji ogromne zasoby, wyspecjalizowane działy badań, AI, analizy danych, mediów, wsparcie z centrali, często ogromne budżety etc… A jednak podium Brand Footprint Award, najczęściej wybieranych marek, podobnie jak cztery z sześciu kategorii w Best Brands zajęły polskie marki. Porozmawiamy na przykładach o tym, jak Piątnica i inne polskie marki dzięki efektywności marketingowej (i nie tylko) budują siłę marek i pozycję rynkową, niekoniecznie tylko w Polsce.
Katarzyna Jezierska

Dyrektor Marketingu
OSM Piątnica

Liderka i marketerka z 25-letnim doświadczeniem w takich branżach jak FMCG, OTC, Fintech czy rozwiązania marketingu online – m.in. Procter&Gamble, PepsiCo, GSK Consumer Healthcare czy Visa. Od lat działa aktywnie w branży, zarówno w Radzie Programowej INSUMMIT (2025), jak i w innych inicjatywach, m.in. jury Effie (wielokrotnie między 2016 a 2025), Rada Programowa Forum IAB 2019-2021, jury Innovation Awards w 2017, Rada Programowa Sport Biznes Forum w 2021 i 2022), grupa robocza AI IAB w 2023. Buduje marki i biznesy z misją, oparte na wypracowanych wspólnie w organizacji wartościach. Od lat działa jako mentorka w Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, szkoli też liderów we współpracy z LABA (kursy Kobiece przywództwo w biznesie i CEO Academy).