INSUMMIT nav logo

PROGRAM

DZIEŃ 1, CZWARTEK, 22 IX

9.30
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
scena Butelkownia
10.00 SESJA OTWARCIA
10.45 Fokus na człowieka i cała naprzód!
C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji 
Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska zaprasza na panel z CEOs i CMOs o badaniach przyszłości, o nowych technologiach w kontekście poszukiwania insightów i innowacji. Rozmawiać będziemy o oczekiwaniach klientów; o obszarach, w których klienci potrzebują wsparcia agencji, oraz takich gdzie sami poszukują insightów, o przyszłości branży i roli agencji w kontekście wsparcia kluczowych decyzji biznesowych. Co obecnie jest dla klientów ważne, jak widzą przyszłość, czy przyszłość to konsumocentryzm.
Agnieszka Sora

Prezeska Zarządu
IAA Polska

Magdalena Kotlarczyk

Country Director
Google Polska

Izabela Albrychiewicz

CEO&Cluster Lead CEE
GroupM

Rafał Jakubowski

Dyrektor Marketingu
mBank

Anna Barabasz-Sawińska

Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services
GRUPA MASPEX

Arkadiusz Gwizdek

Dyrektor Marketingu
Skoda Polska

11.30 TREND IMPACT 
Trendy w naturalny sposób kierują naszą uwagę w stronę tego co nieodkryte, innowacyjne i pionierskie. Pchani potrzebą szukania nowości i poznawania przyszłości przed innymi, zapominamy o tym że jednym z największych atutów i prawdziwą siłą trendu jest jego trwanie w czasie. W tym roku przewrotnie zaczniemy więc od zerknięcia w przeszłość! Przez 12 lat obserwacji trendów konsumenckich (6 edycji projektu Konsument, który w tym roku przekształcił się w Trend Impact), zebraliśmy pokaźną ich teczkę. Podczas otwarcia Trend Impact zapraszamy na podróż śladem trendów, które towarzyszą nam od lat, a mimo to wciąż jest o nich głośno. Zachęcamy do wspólnej refleksji nad tym jak trendy zmieniają się w czasie, co ma wpływ na ich ewolucję i jak właściwie korzystać z nich w codziennej pracy i biznesie. Niechaj stanie się to preludium do opowieści o tym co nowe i jakie są przewidywania na przyszłość. Zapraszamy na sesję Trend Impact!
AGNIESZKA WARZYBOK

Decode / Future.Company

Aleksandra Trojanowska

ING Bank Śląski

12.00 – 13.20
PRZERWA
SCENA PLAC
SCENA PARTNERSKA
12:10 Oddajemy głos przybyszom z Ukrainy – Portret Ukrainek i Ukraińców w Polsce
Kamil Michalski

Managing Director
Kantar Polska

KATARZYNA CHMURA

Strategy Business Director
Kantar Polska

Svitlana Vynoslavska

General Director
Kantar Ukraine

12:30 Do you need more data or better decisions?
Stamatis Kantzas

Founder & Chief Brand Officer
Braincandy

13.20
SESJE:
14.40 – 15.20
PRZERWA
15.20
SESJE:
SCENA CAMPUS
POWER OF INSIGHTS
by Google x zbadaj.to. Sesja U25
Po Power of Insights to specjalna sesja INSUMMIT przygotowana przez Google i zbadaj.to, na której poznasz potęgę i sprawczość insightów. Przygotowaliśmy dla Ciebie 9 opowieści o fascynującym odkrywaniu nieznanego, które stało się możliwe dzięki połączeniu ciekawości, uważności, wiedzy i technologii. Przekonasz się tu, że za każdą innowacją stoi insight, a przyszłość należy do tych, którzy insighty potrafią eksplorować i wprawiać je w działanie.
Wstęp na sesję Power of Insights w godz. 17-19:00 jest bezpłatny dla:
  • wszystkich osób U25 (under 25 years old)
  • uczestników wszystkich minionych edycji konkursu zbadaj.to
  • uczestników Festiwalu INSUMMIT
Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, która nie obowiązuje uczestników INSUMMIT.
16:30 Rejestracja uczestników

17:00 Insighty są wszędzie. I nigdy nie jest nudno

Ania Karczmarczuk

Prezeska
Ipsos, PTBRiO

17:10 Przyszłość badań
Michał Protasiuk

Senior Marketing Research & Insights Manager
Google

17:30 Od insightu do kreacji, czyli jak zainteresować niezainteresowanych
Kasia Piątek

Brand Owner / Expert
Brand Management, ING Bank Śląski

17:50 Digital product – human insights, jak mądrze projektować UX
Gosia Chomentowska

Senior UX Designer
EL Passion

18:10 Let’s BeReal. Czyli o tym dlaczego nostalgia za tym co było, może pokonać giganta
Maryna Picheta

Associate Strategy Planner
VML

18:20 Anatomia zachowań cnotliwych. Jak sprawić, by dobre uczynki lepiej się miały?
Paweł Pawiński

co-founder
NEW AREAS

18:30 Pewność w niepewności – improwizacja jako kompetencja przyszłości
Bart Jurkowski

Head (and Shoulders) of
I'MPRO

18:40 Metawersum – wymysł korporacji czy odpowiedź na rzeczywiste potrzeby konsumentów?

Edyta Kus

Intern
Dentsu Creative

18:50 Mów mi! Czyli jak obserwacja i czujne ucho przydają się w pracy niekoniecznie badawczej

Ewa Filipiak

UX Writer
Mobee Dick

19.00
LOMBARD

– pokaz filmu i rozmowa z autorami

Łukasz Kowalski

reżyser, producent

Anna Mazerant

producentka

21.00

INSUMMIT BY NIGHT

DZIEŃ 2, PIĄTEK, 23 IX

10.00
SESJE:
11.20 -12.00
PRZERWA
SCENA PLAC
SCENA PARTNERSKA
11:40 Czy męskie majtki i karma dla zwierząt mogą być wyznacznikiem kryzysu? – czyli o najdziwniejszych zachowaniach konsumenckich Polaków mogących zwiastować recesję.
Mateusz Duś

New Business Director
IQS

Marta Rybicka

Chief Commercial Officer, członek zarządu
IQS

12.00
SESJE:
14.00 -15.00
PRZERWA
15.00
SESJE: