INSUMMIT nav logo
PRACA
BUTELKOWNIA
TREND IMPACT

SESJA KUROWANA

13.50 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
W czasach, kiedy jedynym pewnikiem jest to, że nic nie jest pewne, pracownicy (a wraz z nimi pracodawcy) muszą dostosować się do nowej rzeczywistości. Pandemia, wojna i zjawiska będące ich następstwem np. ruch Great Resignation powodują, że jak nigdy wcześniej liczy się głos pracownika i diagnozowanie jego potrzeb. Które obszary funkcjonowania pracowników są obecnie szczególne istotne? Jak odpowiedzieć na te wyzwania? To wszystko w module PRACA.
Przemek Huk

Research Manager Insight Lab

Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek. Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Sygnity, Novartis, PGNiG, KOGENERACJA S.A., Energa, Total Money.
Katarzyna Postawa

Brand & Communications Leader
3M GSC Poland

Komunikatorka. Od 15 lat działa w projektach zagranicznych oraz lokalnych, w których głównym bohaterem jest człowiek: od budowania relacji po budowanie strategii komunikacji i wdrażanie aktywności nastawionych na pracownika. Z 3M związana od 2017 roku. To właśnie tutaj, w firmie która innowacje ma w swoim DNA, Kasia dba o relacyjny model komunikacji korporacyjnej jako jednego z niezbędnych elementów tego nowoczesnego i jednego z najlepszych miejsc pracy w Polsce.

partnerzy badania: