INSUMMIT nav logo
Zanurzeni w telewizji – cała prawda o zjawisku oglądania telewizji out-of-home
#telewizyjnymetaverse #różnorodnośćzachowań #jakośćGRPOOH #efektywnośćTVOOH #telewizjapozadomem #TVOOH #reklamodawcy #targetgrupy
BUTELKOWNIA
TV, VIDEO i PODCASTY
SESJA MODEROWANA

10.05 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA

Telewizja od zawsze była oglądana nie tylko w domu, zaś obecna technologia umożliwia podążanie za ulubionym programem i oglądanie go wszędzie, jak w swoistym metaversie.
Niemałą rewolucję na ryku mediowym w zeszłym roku wywołało dodanie do pomiaru telemetrycznego GRPs OOH, które z jednej strony poszerzyły zasięgi kampanii o prawie 10%, a z drugiej zostały uznane za nową walutę rozliczeniową. Patrząc jednak na budżety, jakie marki przeznaczają na reklamę w TV, pojawia się pytanie o jakość GRP OOH vs. GRP „tradycyjne”.
Czy są one równie efektywne – i czy powinny kosztować tyle samo? Czy treści telewizyjne (i reklama) oglądane z innego miejsca niż kanapa w salonie są równie wartościowe? Zapraszamy na nasze wystąpienie, na którym przedstawimy istotę zjawiska i ludzi oglądających telewizję poza domem. Dopiero z tą wiedzą reklamodawcy są w stanie wykorzystać zaistniałą sytuację na swoją korzyść.
Joanna Makolądra

Head of Data Analytics
YOTTA

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie analityczne ze specjalizacją w zaawansowanych analizach efektywności komunikacji i mediów. Od 2012 roku w Publicis Groupe, od 2020 roku na czele zespołu Data Analytics w ramach Data Science, odpowiedzialnego za tworzenie i wdrażanie rozwiązań analitycznych dla klientów Publicis Groupe w Polsce oraz współpracę z klientami zewnętrznymi (w tym międzynarodowymi). W zakresie zainteresowań i odpowiedzialności Joanny znajdują się zarówno najbardziej zaawansowane na rynku rozwiązania ekonometryczne, analizy oparte o techniki AI & Machine Learning, jak również przekładanie otrzymanych wyników na rekomendacje strategiczne jak i taktyczne, oparte na wynikach zaawansowanych procesów optymalizacji.
Beata Sokołowska

Research Director
YOTTA

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie badawcze ze specjalizacją w badaniach efektywności komunikacji i mediów. Od 2005 roku w Publicis Groupe, od lat na czele zespołu badaczy Research Data Science, odpowiedzialnych za tworzenie i realizację badań na rzecz klientów Publicis Groupe w Polsce oraz współpracę z zewnętrznymi instytucjami badawczymi. Wcześniej związana z Amer Nielsen i Kraft Foods, gdzie w roli Brand Managera odpowiedzialna była za komunikację marki w Polsce i za granicą. Pomysłodawczyni i współtwórczyni serii eksperymentalnych projektów badawczych Beyond Awareness Study, stworzonych specjalnie na potrzeby agencji mediowych i skoncentrowanych na mediach tj. TV, radio, OOH i digital.

FESTIWAL INSUMMIT