INSUMMIT nav logo
TREND REFLEKSYJNOŚĆ
BUTELKOWNIA
TREND IMPACT

SESJA KUROWANA

15.20 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Budowanie naszego „dobrostanu” zależy w dużej mierze od miejsca, w którym żyjemy – tym miejscem dla większości z nas jest i będzie miasto. Jak zatem dziś, w czasach tak gwałtownych zmian, wygląda adaptacja do miejskiej rzeczywistości? Jak miasto może nas wspierać i jak my możemy wspierać miasto? Kto je zmienia i w jakich aspektach? I dlaczego „przejściówka” jest jego najlepszą metaforą? O jednym z najważniejszych aspektów trendu REFLEKSYJNOŚĆ opowiemy podczas modułu pod tą właśnie nazwą.
Beata Rąbińska

UX Researcher
Bank Millenium

Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Komunikacji Społecznej i Mediów przy PAN oraz Historii Sztuki w Collegium Civitas. Z badaniami marketingowymi związana od 2002 roku. Specjalizuje się w projektach jakościowych łączących niestandardowe podejścia badawcze i konsultingowe. Pasjonuje się wspinaczką.
Jakub Śwircz

Partner Zarządzający
Brandy Design

Strateg marki i konsultant w procesach jakościowych. Jest partnerem zarządzający w Brandy Design, wiceprezesem Fundacji Brandy Lab oraz wykładowcą na uczelni Collegium Civitas. Muelleruje (porusza się pomiędzy liniami) i wspiera procesy kreatywne. Mentor w foodtech. Jeden z pomysłodawców raportów „Mięso Przyszłości” i „Ziemianie Projektują”; współtwórca zwinnego narzędzia badawczo-projektowego „Brand Navigator” Kantar Polska.

partnerzy badania: