INSUMMIT nav logo
Technologia w służbie podniesienia jakości życia osób żyjących z chorobami przewlekłymi
#techhealthcare #medicinestartups #servicedesign #UX #digitalcare #dobrostan #serviceresearch #cocreation
SCENA FILTRACJA
PROJEKTOWANIE INNOWACJI
SESJA MODEROWANA
16.05 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
Podczas wystąpienia opowiemy o tym, jak krok po kroku, dzięki badaniom w metodyce service design udało się stworzyć odpowiedź na wyzwania pacjentów chorujących na Stwardnienie Rozsiane i chorobę Parkinsona oraz opiekujących się nimi lekarzy – neurologów.
Pokażemy jak przeprowadziliśmy proces, którego efekt pozwala zintegrować różne wymiary terapii, zdrowia i życia codziennego. Odniesiemy się też do wyzwań, przed jakimi stoją pacjenci jak i twórcy projektów digital health. Business Case zostanie pokazany na przykładzie badania zrealizowanego dla startupu Mindcare.

FESTIWAL INSUMMIT

Grzegorz Młynarski

CEO / Service Designer & UX Strategist
s360

Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny, projektant usług i strateg UX. Ukończył socjologię na Uniwersytecie SWPS i zarządzanie marką w Kolegium Gospodarki Światowej na SGH. Wykłada na SGH, SWPS i ASP m.in. metodologię badań, projektowanie usług, zarządzanie marką, marketing marki w internecie i tworzenie systemów identyfikacji. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie bada wpływ usług shared mobility na zachowania konsumenckie i środowisko. Analizuje także wpływ sztucznej inteligencji na rozwój branży badań rynku i opinii oraz rynek pracy. Dyrektor zarządzający s360. Wcześniej zarządzał grupą Brand Label Group. Od 2004 r. odpowiedzialny za zarządzanie blisko 300 procesami w obszarze strategii, pomiaru konwersji, projektowania user experience i optymalizacji automatyzacji w procesach sprzedażowych. Pracował m.in. dla takich marek jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Stały współpracownik Nanovo w obszarze tworzenia i opisywania warunków i założeń algorytmów klasyfikacji i oceny zachowań konsumentów. Konsultant Stowarzyszenia Mobilne Miasto. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej. LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mlynarski/
Bartosz Bliuj-Stodulski

CEO
Laboratorium EE

Projektant usług cyfrowych. Strateg ds. technologii i danych, przedsiębiorca. Założyciel i Dyrektor generalny Laboratorium EE – firmy technologicznej, która pomaga wywrzeć dobry impakt przez technologię. W ciągu 10 lat zrealizował ponad 300 projektów informatycznych, w tym projekt Polona.