INSUMMIT nav logo
Praca z NPS – jak nie zwariować i osiągać ponadprzeciętne wyniki?
Case study mBank
SCENA PASAŻ
NOWY CX
SESJA KUROWANA

15.30 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA

Eksperci z mBank opowiedzą o swoim modelu pracy z doświadczeniem klientów i o tym w jaki sposób korzystają z NPS. Pod wieloma względami ich podejście jest unikalne i warte do wykorzystania zarówno dla klientów B2B jak i B2C.
Czego dowiesz się podczas tej sesji:
  • Jak mądrze pracować ze wskaźnikiem NPS i poprawiać biznes
  • Jak zaangażować ludzi na równych szczeblach organizacji w poprawę doświadczeń klientów
  • Jak rozmawiać z zarządem o CX
Beata Syska

Adviser, Research and Business Analysis for Corporate Banking
mBank

ekspert, 25 lat doświadczenia w bankowości, od 16 lat w bankowości korporacyjnej mBanku. Członkini zespołu transformacji cyfrowej i doświadczenia klienta. Aktualnie zajmuje się badaniami satysfakcji i analizami klientów korporacyjnych. Prywatnie m. in. fanka tenisa ziemnego.
Dominik Ścigalski

Head of Digital Transformation for Corporate Banking
mBank

w Bankowości Korporacyjnej od prawie 20 lat, w mBanku od 14 – zajmuje się digitalizacją, zarządzaniem portfolio projektów IT i badaniami satysfakcji klientów. Fanatyczny wyznawca wskaźnika NPS, zagorzały przeciwnik wpisywania NPSa w cele: MBO, OKR, KPI. Prywatnie fotograf, ciągle w ruchu – ostatnio zapalony wioślarz.