INSUMMIT nav logo
Wulgarne? Zuchwałe? A może po prostu normalne? Czego możemy nauczyć się o młodych kobietach z dziewczyńskiego rapu
#grlpwr #girlboss #selfmadewomen #siostrzeństwo #dziewczyńskierapsy #genZ #pozastereotypami
SCENA PLAC
KOBIETY
SESJA MODEROWANA

15.05 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA

Zuchwałe, wulgarne, odważne, niesmaczne, infantylne – tak o dziewczynach, które znalazły swoje miejsce w mocno zmaskulinizowanym świecie rapu, mówi się w artykułach, komentarzach, audycjach i analizach. I choć tego typu reakcja nie jest wielkim zaskoczeniem dla samych raperek, o czym najlepiej może świadczyć tekst „Stonerek”, w których Young Leosia dość trafnie prognozuje to, jak może być odebrana jej twórczość:
„…Znowu wkurwię tamtych dziadów, którym nienawiści mało Mają za złe tatuaże i to moje, i to moje wyrafinowanie Przepraszam za przeklinanie tylko moje babcie….”.
to wciąż przykre jest, że w 2022 roku ocenia się nie to, co mają do powiedzenia a jak wyglądają, zachowują się i przeklinają raperki młodego pokolenia. Dlatego jako niewiele starsze, ale jednak w innym modelu mentalnym koleżanki, przeanalizowałyśmy teksty najciekawszych raperek i na naszym wystąpieniu powiemy Wam, co myśleć o dziewczynach z pokolenia Z.
Anna Chyl

Senior CXI Consultant
Spacecamp

Z wykształcenia analityk biznesowy, z wyboru badaczka jakościowa, z ponad 6-letnim doświadczeniem pracy z konsumentem. W tym czasie uczestniczyła w ogromnej liczbie projektów badawczych i strategicznych dla klientów z sektora FMCG, usługowego, finansowego, bankowego i rozrywkowego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach takich jak: Beeline, Izmałkowa, Stratosfera. W Spacecamp odpowiedzialna za rozwój badań z obszaru CX.
Karolina Szczygielska

Senior Strategy Consultant
Spacecamp

Strateżka z ponad 6-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marki, komunikacji i badań konsumenckich. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Rotterdam School of Management. Przez 4 lata pracowała jako strateżka w Deloitte Consulting Poland w zespole Stratosfera. Realizowała projekty strategiczne w różnych branżach – FMCG, usługi finansowe, retailerzy, ale i w obszarze kultury czy NGO.