Kantar jest tutaj! Kantar Polska na INSUMMIT 2025
SCENA PARTNERSKA
13.50 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
W tym roku chcemy skupić się na doświadczeniach i tego samego będziemy wymagać od naszych Klientów. Co możecie wygrać z Kantarem podczas INSUMMIT 2025? Dowiecie się podczas naszej prezentacji partnerskiej. Zapraszamy!
Krzysztof Domeradzki

New Business & Communications Director
Kantar Polska

Centralną osią pracy Krzysztofa jest komunikacja. Specjalizuje się w analizie i doradzaniu klientom, jak lepiej dopasowywać ich komunikacje do profilu marki oraz sprawnie osadzać ją w kanałach digitalowych i tradycyjnych. W Kantarze zajmuje się rozwojem portfolio domeny Media, badaniami dyskursu internetowego, doradzaniem Zarządowi firmy w kwestiach komunikacji wewnętrznej i usprawnianiu współpracy poszczególnych części firmy oraz projektami specjalistycznymi poświęconymi zmianom męskości, młodych pokoleń i wpływem Internetu na dyskurs publiczny. Z badaniami związany od 13 lat, współpracował z branżą mediową, stacjami telewizyjnymi, branżą finansową, markami high tech oraz partiami politycznymi. Prelegent konferencji badawczych i mediowych takich jak Insummit, Forum IAB czy Akademia Marketingu oraz autor artykułów eksperckich tworzonych dla PTBRIO. W doradzaniu klientom skupia się docieraniu do młodych grup odbiorców i pomaga zrozumieć zmiany w komunikacji marek, jakie wywołane zostały przez nasilający się rozwój dyskursu internetowego. W swojej pracy łączy swoje doświadczenie socjologiczne i antropologiczne z wiedzą z zakresu storytellingu, psychologii i filozofii by pomagać przekładać abstrakcyjne koncepcje na mierzalne działania komunikacyjne swoich klientów lub lepsze zrozumienie potrzeb ich pracowników i biznesu.