Let’s play the game – co ty wiesz o GenZ, Boomer?
#stereotypy #GeneracjaZ #quiz #NieoczywisteFakty #praca #media #reklama #trendy #miłość #ekologia #aktywizm #zarobki #oszczędności #LGBT #marki #lovebrand
SESJA OTWARCIA
10.20
Generacja Z to jeden z najgorętszych buzzwordów branży. Powstało wiele raportów, badań i artykułów, a mimo to wciąż zauważamy wiele utrwalonych stereotypów dotyczących postaw młodych, którymi posługują się specjaliści marketingu. Bo „młodość” to łatwa heurystyka, która pomaga nam tłumaczyć sobie zachowania Generacji Z, ale takie uproszczenia mogą utrudniać zrozumienie prawdziwej rzeczywistości młodych. W formie zabawy-quizu na żywo staramy się eksperymentalnie pokazać i wytłumaczyć uczestnikom, dlaczego to „co nam się wydaje”, nie zawsze rzetelnie odzwierciedla perspektywę młodych.
Insummit youth
Damian Borowiec

Senior Media&Creative Strategist
Mediahub

Z branżą reklamową związany od dekady. W Mediahub pełni rolę Media&Creative Strategist zapewniając markom rozwój poprzez synergię świata mediów i kreatywnych idei. W rekomendacjach strategicznych odczarowuje beznamiętność statystyk z excela na potrzebę budowy unikalnych historii kontaktu ludzi z markami. Współautor cyklu raportów i gospodarz webinarów Mediahub, w ramach, których powstały projekty badawcze: Covid-Track, Matka Polka, Konsument w obliczu pandemii, Generacja Z. Autor publikacji w mediach branżowych takich jak: MediaMarketing Polska, Wirtualne Media, Social Press, Marketing przy Kawie, GetResponse, MamStartUp.
Olga Wójcicka

Consumer Insight Manager
Mediahub

Z branżą związana od 2012 roku. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, consumer insights i doradztwem z zakresu komunikacji w Internecie. Jakościowe i ilościowe dane łączy z interpretacją potrzeb konsumentów i analizą środowiska konkurencyjnego, co przekuwa na rekomendacje strategiczne. Prelegentka m.in. Forum IAB (2018, 2022), Marketing Progress, Social Media Week. Współautorka raportów Big Data&Mobile, Współczesny konsument. Współprowadząca cykl webinarów Mediahub, autorka artykułów do magazynów branżowych (Brief, Media Marketing Polska, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Social Media Manager).