Daj se. O przyjemnościach młodych w czasach inflacji								
				
									#przyjemność #inflacja #guiltypleasures #redefinicja #dajse #codzienność								
				
									SESJA: Postawy i wartości 								
				11.55
									W ramach wystąpienia, a także wcześniejszego badania zadam następujące pytania i postaram się znaleźć na nie odpowiedzi:
Dlaczego “przyjemność” ma dla nas znaczenie?  
Jak zmieniało się pojęcie “przyjemności” na przestrzeni ostatnich kilku lat? Co było przyjemne, a teraz już nie jest? Co jest “przyjemne” dla Pokolenia Z / Alpha?  
Jak w różnych kontekstach funkcjonuje obecnie kategoria przyjemności? Z jakimi rodzajami „przyjemności” mamy obecnie do czynienia? Jak zmienia się jej znaczenie i definicje? 
Czym jest guilty pleasure? Czy wciąż obowiązują przyjemności, których się wstydzimy?
Jak na potrzebę przyjemności wpływa obecna sytuacja ekonomiczna?								
				
															
Martyna Picheta
Strategy Planner
VMLY&R Poland
									Entuzjastka semiotyki i studentka Komunikacji Wizerunkowej na specjalności Branding. Badaczka w projektach organizowanych przez PTBRIO – m.in. Kongres Badaczy 2020, czy Trend Week 2020. Laureatka zeszłorocznej edycji konkursu „Zbadaj.to”. Obecnie pracuje jako Strategy Planner w agencji VMLY&R.