Nie pozwolimy Wam mówić o nich źle
#GenZ #komunikacja #pozytywnemyślenie #insighty #autentyczność #pierwszapraca #pasje #ekipa #zabawa #relacje #przepaśćpokoleniowa #18stka #ekologia #rodzice
SESJA: Postawy i wartości
12.05
Podwórko/pole, takim jakie zapamiętali go Millenialsi to przeszłość. Mówimy o podwórkach wirtualnych, o przestrzeni social mediów, do której przenoszą się młodzi ludzie i dopiero takie mody jak np. gra w Pokemon GO są wstanie „wyciągnąć” ich z domu.
Czy pokolenie Z konsumuje w ogóle przestrzeń miejską? Gdzie ich drogi są zbieżne z tymi, które znają ich rodzice i dziadkowie, a gdzie przemieszczanie się i użytkowanie miasta jest unikatowe tylko dla tej generacji?
Czy faktycznie spędzają większość czasu w Galeriach Handlowych, co robią po szkole/studiach/pracy? Czy mają zwyczaje i cotygodniowe rytuały, które definiują ich życie w mieście?
Nasza opowieść rzuci światło na te zagadnienia i jeżeli nie odpowie na nie jednoznacznie to z pewnością uchyli rąbka tajemnicy – kim są na co dzień Zetki.
Magdalena Kalska
ekspert ds badań
mBank SA
Socjolożka, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Swoją przygodę z badaniami rozpoczęła jako praktykantka w dziale Healthcare w GfK Polonia, gdzie swoje rodzinne medyczno-farmaceutyczne doświadczenie i pasje łączyła z pracą badacza. W 2015 roku zmieniła front na zespół mBanku by wraz z nim poznawać doświadczenia i motywacje klientów ze świata finansów. Ulubiony segment to klient młody-odkąd sobie zdała sprawę, żeby go zrozumieć, trzeba ostatecznie zaakceptować swoją dorosłość. Lubi długie i nieoczywiste projekty.
Ewelina Ferdzyn-Walak
specjalista ds marketingu
mBank SA
Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego oraz Wydziału Zarządzania w Łodzi. Decyzję o tym, że chce robić rzeczy fajne, podjęła wybierając kierunek studiów – marketing. Pierwsze doświadczenia zdobyła działając w Zarządzie fundacji Image Group, wspierając inne organizacje non-profit m.in. schronisko w Łodzi czy łódzką Regionalną Organizację Turystyczną. A później? Później było już z górki… Praca w mBanku, w którym działa do dziś. Najpierw kredyty, klient private, a na końcu wielkie lądowanie w segmencie young! I tu zaczyna się prawdziwa przygoda – pełna różnorodności, insightów, wyzwań, ciekawych momentów i rozmów z młodymi, po których już nic nie wygląda tak samo.