INSUMMIT nav logo
Jak wykorzystać narracje końca do tworzenia skutecznych strategii i angażującego designu marek?
storyliving, moodbasedretail, circularbranding, semiotyka, narracjekońca, transformacja, świadomość, design, nowawrażliwość
PROCESY STRATEGICZNE
SESJA MODEROWANA

12.25 WTOREK, 26 WRZEŚNIA

Społeczeństwo wypalenia to społeczeństwo deficytów, społeczeństwo w którym narracje końca budują presję i poczucie braku równowagi. W jaki sposób marki odpowiedzialne mają sprzedawać swoje rozwiązania i przekonywać do jeszcze większego zaangażowania? Czy społeczeństwo wypalenia to bariera dla marek, których dotychczasowy marketing opierał się na ekstensywnej i śmieciowej (również w sensie środowiskowym) komunikacji we wszystkich dostępnych mediach, tworząc szkodliwy i niezrównoważony content, czy szansa na strategiczną zmianę w kierunku jakościowym, opartym na głębokim zrozumieniu potrzeb czasów deficytów? Jak gospodarować tym, czego mamy coraz mniej? Jak o tym opowiadać? Pokażemy strategie marek, które wykorzystując wiedzę na temat kontekstu społecznego i kulturowego zbudowały rozwiązania projektowe, będące odpowiedzią na zmęczenie rzeczywistością czasów końca.
Marta Marczak

strateżka marketingowa / ekspertka ds. brandingu
niezależna konsultantka

Z wykształcenia socjolog, od 19 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek w sektorze FMCG; doświadczony facilitator sesji strategicznych i kreatywnych; wykładowca Szkoły Strategii Marki SAR / ex-PwC / ex-Stratosfera/ ex-SMG/KRC.

Paulina Goch-Kenawy

semiotyk
CultureTellers

Współzałożycielka CultureTellers – agencji łączącej perspektywę kulturową z tworzeniem rozwiązań w obszarze marketingu. Semiotyk, filozof, badacz kultury i konsultant z szesnastoletnim doświadczeniem rynkowym. Autorka licznych artykułów, a także wystąpień na temat kształtowania strategii i działań marek w oparciu o wiedzę płynącą z otaczającej nas rzeczywistości kulturowej. Prowadziła projekty na potrzeby marek na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Współpracowała z międzynarodowymi agencjami semiotycznymi. Dotychczas doradzała markom z obszarów FMCG, finansów, farmaceutyków, telekomunikacyjnego. Brała również udział w projektach realizowanych na potrzeby instytucji publicznych. Projektowała i wdrażała wykorzystanie wiedzy kulturowej na potrzeby rozwiązań AI, procesów customer experience, service design oraz projektowania nowych produktów czy komunikacji. Członek Rady Marek Superbrands.