Porozmawiajmy o słoniu w pokoju – jak marki wygrywają poruszając tematy społecznie tabuizowane
Komunikacja marek, narracja, tematy tabu, „trudne” tematy i kategorie, opowiadanie o problemach, autentyzm konsumencki, efekty biznesowe
NEXT LEVEL BRANDS
SESJA MODEROWANA
14.25 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
Komunikacji typu „problem-solution” serdecznie dosyć mają już wszyscy – marketerzy, twórcy i odbiorcy. Jak wobec tego pokazywać, że marka idealnie odpowiada na potrzeby i nie umrzeć z nudów po drodze?
Aby odpowiedzieć na to pytanie, zapraszamy na wspólną wyprawę na nadal rzadko eksplorowany ląd tematów społecznie tabuizowanych – tematów, które większości z nas dotyczą lub będą dotyczyć, ale rzadko pojawiają się w small-talkach czy blokach reklamowych. Nasza krótka ekspedycja powiedzie nas przez krainy źródeł autentyzmu i rozlewiska humanizmu, ku rosnącym cyferkom sprzedaży.
Jeśli interesuje Cię jaką drogę wybrały marki, których strategie komunikacyjne skutecznie operują tematami tabu i czy to się w ogóle opłaca – zapraszamy na przegląd case studies z Polski i ze świata.
Katarzyna Lewińska
Head of Creative
Kantar Polska
Absolwentka Psychologii na UW, od 15 lat związana z Kantar Polska, gdzie kieruje zespołem specjalizującym się w badaniu, analizie i optymalizacji komunikacji. Wspiera marki w budowaniu angażującego, adekwatnego i skutecznego kontaktu z konsumentami.