TikTok vs reszta świata – kim jest przeciętny użytkownik Polskiego TikToka?
#TikTok #BrandStudy #Efektywnośćkomunikacji
BUTELKOWNIA
CYBER&METAVERSE
SESJA MODEROWANA
16.05 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
Chcemy pokazać kim jest użytkownika TikToka, jakie ma zainteresowania i jak korzysta z samej aplikacji. Dodatkowo opowiemy też o jego nawykach zakupowych, sile nabywczej oraz opowiemy jak działa sama aplikacja w kontekście kampanii marketingowych i efektywności komunikacji.
Krzysztof Domeradzki
Media Domain Operational Lead
Kantar Polska
Z wykształcenia socjolog, z badaniami rynku związany od 10 lat. Specjalizuje się w badaniach dyskursywnych i badaniach reklamy online. Obecnie zajmuje się wdrażaniem i rozwojem nowych narzędzi digitalowych w portfolio produktowe Kantar. Współpracował między innymi z branżami telekomunikacyjnymi, bankowymi, technologicznymi i telewizyjnymi.
Maciej Szamowski
Brand Strategy Lead CEE
TikTok
Od 13 lat związany z branżą reklamową i marketingiem. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych i mediowych, a także w działach marketingu w firmach tj. Samsung czy Ubisoft w obszarze Social Media, Digital Marketingu, E-Commerce i Performance Marketingu. Aktualnie w TikTok jako Brand Strategy Lead odpowiada za tworzenie strategii działań marketingowych na TikTok razem z klientami oraz ich agencjami, tak by osiągały one zamierzone efekty marketingowe oraz biznesowe.