INSUMMIT nav logo
Najjaśniejsze gwiazdy w konstelacji. Scenariusze przyszłości dla pokolenia Alfa
alfa, pokolenie Alfa, młodzi, rodzice, przyszłość, co będzie, praca, scenariusze przyszłości, forecast
ALPHA & GEN Z
SESJA MODEROWANA

11.45 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA

Kolejnym pokoleniom przyglądamy się z lubością od lat. Staramy się określić jacy są, co ich motywuje, co jest dla nich ważne i jak te pokolenia różnią się od siebie. Chcemy wiedzieć, co dla nas szykują, jaki impact mają lub będą mieć na rzeczywistość.
Od kilku lat bardzo dużo uwagi poświęcamy pokoleniu Zet. Baza wiedzy na ich temat jest już naprawdę duża. Przy okazji odkrywamy, że wiele wcześniejszych estymacji okazuje się chybiona. Obecnie, na własnej skórze, możemy się przekonać, jak Zoomersi zmieniają świat: odpuszczają, potrafią się dyscyplinować, by oszczędzać, nie boją się wyrażać swoich opinii czy rewolucjonizują podejście do pracy. A tymczasem, za rogiem sceny życia czeka już nowe pokolenie aktorów – pokolenie ALFA! Dziś mają nie więcej niż 13 lat, ale co o nich wiemy? Jak zmienią rynek pracy? Jak wpłynie na nich życie w świecie VUCA? Podczas tego wystąpienia chcemy Was zaprosić do wspólnego napisania “scenariuszy przyszłości” dla pokolenia ALFA. Gdzie dotrzemy? Same jesteśmy ciekawe!
Basia Zajączkowska

Research Specialist
ESPLORI

Finalistka pierwszej edycji konkursu Zbadaj.to! oraz zdobywczyni nagrody publiczności podczas XIX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii „Impact Factor” 2018. Od 4 edycji współpracuje przy tworzeniu projektu PTBRiO „Konsument”. Absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. Specjalistka zarządzania wiedzą o konsumencie, łowczyni insightów i trendów. W branży od 2010 roku. Realizowała projekty dla spółek Skarbu Państwa, uczelni wyższych, organizacji społecznych, instytucji kultury, branży modowej, FMCG, ubezpieczeniowej, bankowej i wielu innych. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Agnieszka Warzybok

Customer Intelligence Director
Future.Company | decode

Obserwuję ludzi, ich motywacje, potrzeby, bóle i doświadczenia. Zbieram dane i trendy konsumenckie, po to aby skutecznie wspierać biznes w kluczowych decyzjach związanych z tworzeniem procesów, produktów i usług. Od 2010 roku tłumaczę język klienta na język biznesu. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Trzykrotną koordynatorką największego w Polsce projektu trendwatchingowego „Trend Impact”. Prowadzę również działalność edukacyjną: warsztaty, szkolenia i wykłady dla klientów, środowisk akademickich (SGH, ALK, UW, UŁ) i badawczych (PTBRiO).