INSUMMIT nav logo
Czy Julka feministka i Mirek w kryzysie męskości znajdą wspólny język? Jak w walce o równość oddalamy się od siebie.
manosfera, bracia samcy, red pill, kryzys męskości, feminizm, polaryzacja, równość, equalism, etnografia, komunikacja marki, strategia komunikacji,
NAPIĘCIA
SESJA MODEROWANA
11.45 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
Manosfera w Polsce rośnie w siłę. Już ponad 50 tysięcy użytkowników miesięcznie gości na forum Braci Samców (ruch RedPill). 85 tysięcy subskrybentów kanału na Youtube uczy się „Jak przestać być zbyt miłym dla kobiet” – bo wiadomo, „nice guy” od razu trafi do friendzone’a. Coraz większa grupa mężczyzn czuje się zagubiona, a jednocześnie zauważa pewną niesprawiedliwość – problemy istotne z ich perspektywy nie są przedmiotem dyskusji. Nikt nie zagląda do ich jaskiń. Portret polskiej manosfery jest niezwykle różnorodny, ale wszystkich łączy jedno – poczucie, że ich prawa są marginalizowane. Czy jednak nie podobne hasła podnoszone są od lat przez ruchy feministyczne? Podczas wystąpienia zobaczymy jak dzisiaj wygląda wojna płci, czy „Julka” jako silna kobieta zainteresuje się kiedyś „przegrywem” „Mirkiem” i jak w tym wszystkim spojrzeć poza swoje partykularne interesy. Poszukamy odpowiedzi, czy społeczeństwo jest faktycznie tak zradykalizowane jak podpowiada internet i jak w tym spolaryzowanym dyskursie dotrzeć do wspólnych wartości.
Łukasz Zaleśny

Strategy & Growth Director
OMD

Od kilkunastu lat związany z branżą komunikacyjną i reklamową. Pracował m.in. w K2 Media, Zenith, Spark Foundry oraz Starcom. Ściśle współpracuje z klientami przy opracowaniu strategii komunikacyjnych dla marek z wielu kategorii produktowych. Entuzjasta projektów powstających na styku konsumenta i marki, biznesu i mediów, kreacji i technologii, a których celem jest wzrost biznesu poprzez budowanie trwałych relacji i angażujących doświadczeń. Challenger. Lubi wiedzieć, dlaczego coś nie działa, zanim zacznie szukać najlepszego rozwiązania. Absolwent Szkoły Strategii Marki przy SAR. Wykładał na Collegium Civitas oraz SGH. Prelegent konferencji branżowych m. in. Forum IAB, Women Power, Golden Marketing Conference, InternetBeta.
Weronika Golon

Senior Digital Strategist
OMD

Jako Senior Digital Strategist jest jedną z liderek zespołu Digital Collective w OMD, który odpowiada za wzmocnienie digitalowych kompetencji klientów agencji. W ramach agencji działa w zespole Strategy & Growth OMD, gdzie dba o płynną wymianę wiedzy i rozwój strategiczny agencji. Wcześniej w zespołach digitalowych łączyła kompetencje kreatywno-mediowe pracując dla takich marek jak: Pandora, Tchibo, Bayer, Rettenmaier, TikTok For Business, Grant’s oraz Mikomax w zakresie paid social oraz search. Posiadaczka certyfikatów DIMAQ Professional oraz Facebook Blueprint. Członkini Grupy Roboczej Social Mediów IAB. Po pracy lubi słuchać o czym mówi się w internecie.