Czy kropla drąży skałę? Jak wdrażać i skalować innowacje na przykładzie ING Banku Śląskiego
Behawiorystyka, AI, wirtualne laboratorium, eksperymenty społeczne, modelowanie zachowań, prognozowanie zachowań.
INNOWACJE
SESJA KUROWANA
11.55 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
Kropla ma wielką moc, potrafi swoim uporem i determinacją wiele zdziałać. Podobnie podchodzimy do rozwijania i skalowania innowacji w ING Banku Śląskim. Stawiamy na przedsiębiorczość w działaniu, transparentny dostęp do wiedzy i narzędzi oraz konkretny wpływ innowacji na biznes. Więcej usłyszycie w trakcie prezentacji. Zapraszam serdecznie.
FESTIWAL INSUMMIT
Małgorzata Jarczyk-Zuber
Chief Innovation Officer
ING Bank Śląski
Od 25 lat związana z ING. Pracowała w różnych jednostkach banku, z półroczną przerwą na wolontariat w Ameryce Południowej. Zarządzała m.in. siecią hipoteczną oraz segmentem personal banking. Ma ogromne doświadczenie w pionierskich projektach – wprowadziła w ING (pierwszy w Polsce) standard obsługi klienta Best Service, zbudowała też od podstaw jednostkę odpowiedzialną za Customer Experience. Od 2014 roku w roli Chief Innovation Officera. Buduje w organizacji kulturę innowacji opartą o Design Thinking, Lean Startup i Agile. Wspiera szybkie wdrażanie innowacyjnych rozwiązań poprzez niskobudżetowe eksperymenty i testy. Konsekwentnie rozwija w organizacji nowe kompetencje, takie jak service design, data science, czy growth hacking. Od stycznia 2022 koordynuje działania z zakresu innowacji, ESG i zrównoważonego rozwoju.