Czy (Twoja) kampania może być skuteczna ?
behavioral targeting, efektywność kampanii, wzrost efektywości kampanii, pomiar efektywności, ROI, benczmarki, GfK, Pepsico
EFEKTYWNOŚĆ
SESJA MODEROWANA
10.05 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
Pytanie z tematu wystąpienia może się wydać banalne i zadawane wielokrotnie. Jednak odpowiedź na nie wymaga, aby wspiąć się na mediowe i analityczne szczyty. Do odpowiedzi na nie potrzebne są bowiem narzędzia, aby kampania była efektywna i fakty, aby to potwierdzić. Mówimy bowiem o efektywności sprzedażowej, a nie np. o świadomości marki i o okresie kampanii, a nie np. o komunikacji w horyzoncie dwuletnim. To wystąpienie będzie więc mówić o tym jak zrealizować efektywną kampanię online lub TV kierowaną do grupy, którą definiujemy w oparciu o dane, jakie produkty klienci kupują (lub nie). Będzie o tym, jakie fakty potwierdzają skuteczność tego podejścia, w szczególności: wskaźniki ROI kampanii z bazy GfK. Ponadto, pokazane będą wyniki projektu realizowanego wspólnie z Pepsico. Projekt wydaje się bezcenny w świetle celu prezentacji – porównuje ROI kampanii realizowanych przy pomocy różnych narządzi i sposobów planowania kampanii online.
Rafał Janek
Business Development Manager GfK X-media Link
GfK
Rafał Janek obecnie w GfK zajmuje się rozwojem produktu i promocją rozwiązań dotyczących efektywnego dotarcia i pomiaru efektywności kampanii reklamowych. W UM mediabrands odpowiedzialny za rozwój strategii klienckich i badań. W Polkomtel SA współtworzył strategie rozwoju korporacyjnego. Absolwent SGH na kierunku zarządzanie i marketing. Poza pracą pasjonat fotografii i czekolady.
Piotr Bajerski
Consumer, Analytics and Media Insights Manager
PepsiCo
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której od samego początku rozkwitała u niego miłość do świata badań marketingowych. Z branżą badawczą związany od ponad 10 lat, doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji badawczych (Millward Brown, Nielsen) jak i po stronie producenta (PepsiCo). Na co dzień z zamiłowaniem przemienia pozornie chaotyczne dane i liczby w zrozumiały dla wszystkich język korzyści biznesowych i wartościowych rekomendacji. Szczęśliwy mąż i dumny tata dwóch wspaniałych córek. W wolnym czasie sportowiec amator i miłośnik podróży.
Ewa Doligalska
Media&TCP Manager,
PepsiCo
Pasjonatka mediów z 5-letnim epizodem brand marketingowym. Przygodę z mediami zaczęła w Starcomie, by po 2 latach spojrzeć na świat oczyma wydawcy – Wirtualnej Polski. Od 2014 związana z PepsiCo, gdzie najpierw zarządzała marką Lay’s, by następnie objąć mediowo-komunikacyjną kuratelą całe portfolio słonych przekąsek. Miłośniczka literatury i tanich wakacji.