INSUMMIT nav logo
Data Driven Decisions – podejście vintage
DATA DRIVEN DECISIONS
SESJA KUROWANA

14:45 WTOREK, 26 WRZEŚNIA

Stare dane świeżym okiem w połączeniu z destylatem białkowej inteligencji, czyli jak odwrócić losy marki w dynamicznie rosnącej kategorii.
Maria Otmar-Szymańska

Senior Commercial Insights Manager
Versuni

Absolwentka metod ilościowych w ekonomii i systemów informacyjnych w Szkole Głównej Handlowej. Z badaniami rynku i konsumenta związana od 2006 r. Doświadczenie zdobywała po stronie agencji badawczej, a następnie zleceniodawcy badań w firmach reprezentujących różnorodne branże (media elektroniczne, FMCG, dobra trwałe). Obecnie zarządza obszarem insightów konsumenckich i wiedzy rynkowej w regionach CEE & DACH. Współautorka rozdziału o badaniach cenowych w kompendium wiedzy o badaniach marketingowych, trenerka PTBRiO. Zawodowo szczególnie zainteresowana wykorzystaniem badań i danych w procesach strategicznych.
Michał Rogowski

Chief Growth Officer
Ipsos

Doświadczenie: w branży od 2001 roku; posiada wieloletnie doświadczenie we wspieraniu klientów w przekładaniu wyników konkretnych badań na strategię działania. Specjalizacja: badania w zakresie innowacji, badania segmentacyjne, rozumienia marki i zachowań nabywców. Członek PTBRiO i ESOMAR. Psycholog ekonomiczny (UW); w 2007 roku uzyskał tytuł Executive MBA na College of Business University of Illinois i Wydziale Zarządzania UW.
Matt Wójcik

Członek Rady Nadzorczej
IQS

Dość długo pracuję w branży badawczej, jestem współwłaścicielem i Członkiem Rady Nadzorczej IQS, opracowałem wiele narzędzi i rozwiązań badawczych (qual, quant, syndyki, data, restech, DIY, CX), lubię góry niezależnie od ich wysokości.