DATA DRIVEN DECISONS								
				
									SESJA KUROWANA								
				11.40 CZWARTEK, 26 WRZEŚNIA
									Data Driven Decisions to projekt, który już dwukrotnie rozwiał wątpliwości marketerów i decydentów i wskazał najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do podejmowania właściwych decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie:								
				- Forum Data Driven Decisions 2017: było wiele case studies i inspiracji, byli znakomici goście, powstał przewodnik dla decydentów, a PWN wydał rozchodzącą się jak świeże bułeczki książkę… Czy można jeszcze bardziej? Można!
 - Forum Data Driven Decisions 2019: znów w znakomitym towarzystwie, znów w klimatycznych murach w Łodzi. Było więcej interaktywnych i warsztatowych sesji, więcej owocnych znajomości i więcej świeżych inspiracji dla wszystkich decydentów w biznesie oraz tych, którzy analizują i dostarczają dane do podjęcia mądrych decyzji.
 - INSUMMIT: Festiwal Insightów i Innowacji 2023: W tym roku włączamy markę DDD jako jedną ze scen naszego Festiwalu. Line-up ogłosimy wkrótce – nie zabraknie na nim opisów procesów decyzyjnych podejmowanych przez firmy w różnych kategoriach. Będzie inkluzywnie, różnorodnie i impaktowo!
 

Michał Lutostański
Strategy Business Director Kantar, 
Adiunkt SGH
									W branży badawczej od 2008 roku. Kierował zespołami badawczymi jako Account\Client Director w firmach TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Później jako Innovation Business Lead odpowiedzialny za rozwój badań innowacji w Kantarze. Od 2021 roku jako Strategy Business Director w Kantarze odpowiada za współpracę z osobami odpowiedzialnymi za badania dla kluczowych klientów oraz realizację celów strategicznych przez firmę.