E-commerce: paradoks wyboru 								
				
									ecommerce, paradox of choice, design, personalizacja, współtworzenie								
				
									SESJA KUROWANA								
				14.00 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
									Zapraszamy do wysłuchania panelu dyskusyjnego przeplatanego krótkimi prezentacjami prelegentów na tematy które leżą szczególnie mocno w obszarze ich zainteresowań. Będzie o parametryzacji, konfiguratorach, XR i discovability. A to wszystko oczami ludzi, którzy tworzą niezwykłe na polskim rynku biznesy. O Displate i Tylko mało się słyszy, a wg. rankingu Forbes obie firmy znajdują się w czołówce najcenniejszych polskich e-commerców. Nomtek tworzy rozwiązania mobilne i XR dla marek z listy Fortune 500, ale też i nieszablonowych startupów.  Packhelp to synonim innowacyjnego podejścia do konfiguracji i zamawiania opakowań. 
Metalowe plakaty, meble, opakowania – zastanawiacie się pewnie co mają wspólnego? Każdy z tych produktów do momentu zamówienia przez klienta istnieje tylko wirtualnie w nieokreślonej formie, której finalny kształt współtworzy klient. Taki model biznesowy wiąże się z wieloma wyzwaniami i wynikającymi z nich rozwiązaniami. O nich, jak i o sposobach na radzenie sobie z nimi porozmawiamy w trakcie panelu próbując odpowiedzieć na pytanie o to, jak najlepiej sprzedawać rzeczy, których nie ma (jeszcze). 
								
				
Anna Martenka
Senior UX Researcher / członkini zarządu
Displate / PTBRIO
									W branży badawczej od 2008 roku, z wykształcenia socjolożka z zapleczem psychologicznym.  Doświadczona zarówno w pracy po stronie agencji (Kantar, IQS, ARC) jak i klienta (Play, Ten Square Games, Displate). Członkini PTBRIO, od 2022 w zarządzie organizacji. Wykładowca SWPS od roku akademickiego 2022/2023. Współautorka rozdziału dot. pisania kwestionariuszy w publikacji „Badania Marketingowe” wydanej przez PWN 2021. Łączy świat badań ilościowych z jakościowymi i UX.								
				
Marcin Piotrowski
Head of Design Team
Tylko
- Buduję i prowadzę zespoły dizajnu. Bo diznajn to świadome tworzenie przyszłości.
 - Widzę powiązania pomiędzy biznesem a dizajnem: potrafię rozmawiać z obiema stronami i realizuję się jako pośrednik.
 - Łączę biznes z użytkownikami: projektuję ścieżki klientów, żeby dostarczyć im zaprojektowane doświadczenie (experience).
 - Sprawnie posługuję się językiem polskim w mowie i piśmie, także na poziomie tzw. UX-writing.
 - Lubię ludzi.
 

Bea Pecionaityte
Starsza badaczka
Tylko
									Starsza badaczka w Tylko, działająca na styku designu, klientów i szeroko pojętej kultury.  Od początku swojej kariery współpracuje z markami premium, oferującymi produkty w branżach takich jak moda, uroda, sztuka oraz meblarska. Absolwentka nauki o komunikacji i socjologii na Uniwersytecie Ludwika i Maksymiliana w Monachium oraz komunikacji międzykulturowej na Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą w Niemczech. Litwinka, od kilku lat związana z Polską, biegle władająca 5 językami (angielskim, niemieckim, polskim, rosyjskim i litewskim). Miłośniczka wysokiej jakości, pięknych i trwałych produktów, które naprawdę spełniają potrzeby klientów.								
				
Piotr Kacała
CTO
 Displate
- Chief Technology Officer, członek zarządu w Displate, advisor w segmencie tech i product.
 - 20 lat doświadczenia w budowaniu zespołów i produktów, kochanych przez ludzi na całym świecie.
 - Wcześniej blisko 8 lat spędził w grupie CD Projekt jako Head of Engineering GOG.com.
 - Pomaga startupom i rosnącym organizacjom krzewić nowoczesną kulturę produktową.
 - Autor product-blocks.com.
 - Prywatnie tata, niewolnik dwóch kotów, DJ i miłośnik spania w lesie na hamaku.
 

Jonasz Kulej
CPO
Tylko
									Chief Product Officer w firmie Tylko.com, płynnie wnosi wiedzę architektoniczną i innowacje technologiczne do segmentu meblarstwa.
Podczas swojej ośmioletniej kadencji w tylko.com odegrał kluczową rolę w projektach transformacyjnych, w tym rozszerzając linie produktowe, wprowadzając nową logikę konfiguracji oraz przebudowując ścieżkę klienta.
U podstaw jego wizji leży cel zapewnienia szerokiej gamy mebli i akcesoriów dostosowanych do indywidualnych potrzeb i przestrzeni życia użytkowników, podparty unikalnym procesem zakupu.								
				
Barbara Rogoś - Turek
Product Manager / Head of UXD Studies
Nomtek / SWPS
									Jestem menedżerem produktu w firmie Nomtek, byłą projektantką z ponad 10-letnim doświadczeniem oraz niezależnym konsultantem wspierającym różne firmy – agencje interaktywne, domy programistyczne, agencje UX oraz firmy produkcyjne w tworzeniu produktów cyfrowych. Mam silne doświadczenie w badaniach społecznych i UX. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem to moja druga specjalność – jestem trenerką, współautorką bestsellerowej książki o badaniach UX, wykładowcą i mentorem. Pracowałem z szerokim spektrum firm, takich jak: Play, Opera Software, Tauron, Vattenfall, eBay, KGHM, Benefit, Aiton Caldwell, Mobica.								
				
Marcin Paśko
VP of Product
Packhelp
									Od ponad 7 lat zarządza i buduje produkty B2C oraz B2B. Zaczynał w Uber Polska, potem rozwijał produkty grupy Absolvent, a obecnie jest w trakcie współtworzenia Packhelpu – największego marketplacu opakowaniowego na świecie. W Packhelpie odpiwada za rozwój edytora i konfiguratora pudełek, a od niedawna zarządza całą linią biznesową e-commercu.