INSUMMIT nav logo
Etno stand up: Z Pamiętnika Niemłodej Etnografki.
#etnografiaRulez, #pozaSwojaBanke, #wCudzychKapciach, #życieKonsumenckieNaszych, #ludzkieSafari, #metodologiePoCovidowe, #fakeNewsy, #socialListeningoweSkrzywienie, #smallData, #wExcelluSieNieMiesci, #AIvictims
sesja zamknięcia

16.20 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA

Już 23 lutego 2024 r. Anna Maria Szutowicz wraz z Klaudyną Kamińską poprowadzą szkolenie „Jak robić efektywniejszy marketing dzięki wejściu w konsumenckie kapcie. Szkolenie z badań etnograficznych”.
Odklejamy się. Przed pandemią odklejało nas nasze uprzywilejowane, wielkomiejskie ąę- życie. Patrzenie przez szyby biur i Uberów. W 2K23, po Covidzie, na konsumentów jeszcze częściej patrzymy przez ekrany i celki tabelek Excela. Większość Marketingowców i Marketingowczyń nie widziała swojego targetu w naturalnym kontekście wyboru i używania produktu/usługi czy konsumowania komunikacji od ponad 3 lat. Dlatego wzywam, żeby ruszyć w teren! Z pokorą założyć kapcie dla gości, napić się piwa pod sklepem i spotkać otwierające oczy small data. W ironicznej, stand-upowej narracji opowiem o insightach, których nie udałoby się odkryć, gdyby nie wspólne zakupy, gotowanie, usypianie dziecka czy… robienie hasz-komory w Volswagenie Golfie. Resort Komedii czuwa nad dynamiką i bekowością punchline’ów, moim RtB’sami są kilkunastoletnie doświadczenie w badaniach etnograficznych (czyli tysiące anegdot), uniwersytecki tytuł etnografki, a także branżowe sukcesy sceniczne.
Anna Maria Szutowicz

CEO&Founder,
Y&LOVERS

Y&LOVERS CEO. Etnografka z dyplomem, badaczka z pasji, strateżka z powołania. Jurorka Effie Awards, You Tube Works Awards, Tik Tok Awards. Na Uniwersytecie SWPS uczy “Badania zachowań konsumentów” w ramach kursu “Etnografia w organizacji: Kreowanie”.