INSUMMIT nav logo

Gdzie AI nie może, tam ludzi (się) pośle. Kilka przykładów ludzkich Supermocy.

SCENA PARTNERSKA

11:10 WTOREK, 26 WRZEŚNIA

VdoCipher Error: Video ID not found
Co za czasy! Rzeczywistość science fiction stała się faktem i możemy swobodnie wspomagać się AI w naszych działaniach. Kiedy jak nie dziś rozważać kwestie człowieczeństwa? Kondycję ludzkiej inteligencji? Naszych możliwości? Czy badacze, ludzie, wciąż mogą oferować wartość Zamawiającym Badania? Czy przyszłość należy wyłącznie do AI? Jeśli interesuje Cię, co uważam za ludzkie Supermoce i jak zostały one wykorzystane w procesach badawczych, zapraszam na krótki przegląd case studies badań w duchu human centric realizowanych wśród ludzi, przez ludzi i dla ludzi na różnych europejskich rynkach. Bynajmniej nie będzie tylko o jakościówce. Polemika mile widziana.
Piotr Idzik

COO
MASMI

Od 17 lat profesjonalny badacz rynku. Od 14 lat w MASMI, od 9 w roli kierującego polskim biurem, od tego roku w roli COO Grupy w Zachodniej Europie. Doświadczenia zbierał w Polsce (TNS) i zagranicą (GfK Ukraine, Digital MR London). Realizował projekty badawcze w kraju i innych rynkach eurpejskich. Z chęcią łączy badania offline z nowoczesnymi metodami badawczymi. Jego konikiem są procesy w duchu human centric dające głębokie insighty i zrozumienie zachowań i motywacji konsumentów. Magister socjologii, oraz licencjat marketingu i zarządzania oraz stosunków międzynarodowych. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i ESOMAR. Mówca i gospodarz sesji na krajowych i zagranicznych konferencjach. Autor branżowych artykułów. Prywatnie uwielbia czytać (na Kindle), oglądać filmy (w kinie), słuchać muzyki (na żywo, analogowo i cyfrowo) i spędzać czas z rodziną (tylko w realu).