INSUMMIT nav logo
Jak wykorzystać narracje końca do tworzenia skutecznych strategii i angażującego designu marek?
storyliving, moodbasedretail, circularbranding, semiotyka, narracjekońca, transformacja, świadomość, design, nowawrażliwość
SCENA
STRATEGIA
SESJA MODEROWANA

12.25 CZWARTEK, 26 WRZEŚNIA

Społeczeństwo wypalenia to społeczeństwo deficytów, społeczeństwo w którym narracje końca budują presję i poczucie braku równowagi. W jaki sposób marki odpowiedzialne mają sprzedawać swoje rozwiązania i przekonywać do jeszcze większego zaangażowania? Czy społeczeństwo wypalenia to bariera dla marek, których dotychczasowy marketing opierał się na ekstensywnej i śmieciowej (również w sensie środowiskowym) komunikacji we wszystkich dostępnych mediach, tworząc szkodliwy i niezrównoważony content, czy szansa na strategiczną zmianę w kierunku jakościowym, opartym na głębokim zrozumieniu potrzeb czasów deficytów? Jak gospodarować tym, czego mamy coraz mniej? Jak o tym opowiadać? Pokażemy strategie marek, które wykorzystując wiedzę na temat kontekstu społecznego i kulturowego zbudowały rozwiązania projektowe, będące odpowiedzią na zmęczenie rzeczywistością czasów końca.
Marta Marczak

strateżka marketingowa / ekspertka ds. brandingu
niezależna konsultantka

Z wykształcenia socjolog, od 19 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek w sektorze FMCG; doświadczony facilitator sesji strategicznych i kreatywnych; wykładowca Szkoły Strategii Marki SAR / ex-PwC / ex-Stratosfera/ ex-SMG/KRC.

Paulina Goch-Kenawy

semiotyk
CultureTellers

Współzałożycielka CultureTellers – agencji łączącej perspektywę kulturową z tworzeniem rozwiązań w obszarze marketingu. Semiotyk, filozof, badacz kultury i konsultant z szesnastoletnim doświadczeniem rynkowym. Autorka licznych artykułów, a także wystąpień na temat kształtowania strategii i działań marek w oparciu o wiedzę płynącą z otaczającej nas rzeczywistości kulturowej. Prowadziła projekty na potrzeby marek na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Współpracowała z międzynarodowymi agencjami semiotycznymi. Dotychczas doradzała markom z obszarów FMCG, finansów, farmaceutyków, telekomunikacyjnego. Brała również udział w projektach realizowanych na potrzeby instytucji publicznych. Projektowała i wdrażała wykorzystanie wiedzy kulturowej na potrzeby rozwiązań AI, procesów customer experience, service design oraz projektowania nowych produktów czy komunikacji. Członek Rady Marek Superbrands.
Piotr Kania

dyrektor kreatywny
Czteryczwarte Brand Design

Absolwent łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, na Wydziale Grafiki i Malarstwa. Prowadzi projekty związane z brandingiem oraz projektowaniem grafiki i struktury opakowań. W swoim dorobku posiada wiele realizacji wiodących marek polskich i międzynarodowych. Pracował jak art. Director w Dragon Rouge, Lothar Boehm oraz jako dyrektor kreatywny w agencji Logic. Kierował zespołami, które zdobyły nagrody Klubu Twórców Reklamy w kategorii design, jak również był członkiem jury w kategorii ilustracja KTR w 2014 roku oraz w kategorii design w 2013r. W roku 2014 był ekspertem w przeglądzie portfolio See&Say z KTR w kategorii Design i Ilustracja.