INSUMMIT nav logo
Jak wykorzystać posiadane dane do indywidualnego podejścia do klienta?
DATA DRIVEN DECISIONS
SESJA KUROWANA

12.05 WTOREK, 26 WRZEŚNIA

Przedstawimy w jaki sposób Coca Cola HBC wykorzystuje dane do lepszego zrozumienia klientów, z którymi współpracuje, oraz jak na co dzień wykorzystuje je do segmentacji i optymalizacji wysiłku podejmowanego z klientami do dostarczania napojów konsumentom. Będziemy oczywiście rozmawiać o danych zewnętrznych i zaawansowanych metodach analitycznych, ale również wytłumaczymy jak w sprytny sposób skorzystać z tego co jest dostępne od ręki. Wreszcie opowiemy dlaczego Coca Cola HBC jest świetnym miejscem do rozwoju analitycznego i jak inwestujemy w dojrzałość analityczną organizacji oraz naszych pracowników.
Kacper Łajło

Data Analytics and Artificial Intelligence Manager
Coca Cola Hellenic Bottling Company

Zdobywał doświadczenie w działach analitycznych i w Demand Planningu, współpracował z całym zespołem cross-funkcyjnym co pozwala mu wykorzystać wiedzę i doświadczenie, żeby łączyć świat biznesu i technologii. Obecnie jest członkiem grupowego zespołu Data Insights & Analytics, w którym do procesów biznesowych, wprowadza rozwiązania oparte na zaawansowanej analizie oraz sztucznej inteligencji.