INSUMMIT nav logo
Jak zdobyć Gran Prix w Cannes pomagając ludziom?
DATA DRIVEN DECISIONS
SESJA KUROWANA

14:05 WTOREK, 26 WRZEŚNIA

W tym roku agencja reklamowa McCann Poland została uhonorowana Tytanowym Lwem i Grand Prix w kategorii Sustainable Development Golas na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions za projekt „Where to settle” (GdzieZamieszkac.com) zrealizowanym dla Mastercard. Cała kampania otrzymała w sumie 9 lwów i Mastercard stał się najbardziej nagrodzoną marką. Jak doszło do stworzenia takiej kampanii? Skąd pochodziły insighty? Jak tworząc kampanie pomagać ludziom? Na te i inne pytanie odpowiemy w trakcie rozmowy z dyrektorem marketingu Mastercard w Europie Środkowo-Wschodniej – Jerzym Hołbem. Rozmowę poprowadzi Michał Lutostański.
Jerzy Hołub

Marketing Director for Polish Czech and Slovak Cluster
Mastercard

He gained marketing experience working for leading technology, teleco and financial brands. The brands and products he has managed have been frequently awarded by the market: Cannes Lions (including Tatanium, Grand Prix and Golds) Golden Effie, Webby, Merit, One Show, Golden Drum). Member of European Effie Jury He holds a PhD in sociology from the Polish and Czech Academy of Sciences.