INSUMMIT nav logo
Kapibara – Pomagara! Jak uczyć dzieci świadomych decyzji w internecie.
UNDER 25
SESJA MODEROWANA

14.45  ŚRODA, 27 WRZEŚNIA

Pogłębione wnioskowanie, nieszablonowe myślenie, umiejętności analityczne związane z wykorzystaniem technologii, umiejętność zarządzania przeciążeniem informacyjnym to tylko kilka z kluczowych kompetencji przyszłości. Współczesna nowoczesna edukacja, która odpowiada na te wyzwania, powinna uczyć uczniów samodzielności, kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia. Niestety polska oświata boryka się z wieloma podstawowymi wyzwaniami, takimi jak niski poziom finansowania, nierówności edukacyjne, praca w ciągłej reformie, a także z brak odpowiedniej infrastruktury technologicznej. To wszystko utrudnia wdrażanie innowacyjnych metod nauczania. 50% polskich uczniów mówi, że w ich szkołach nie ma żadnych innowacyjnych lub cyfrowych form prowadzenia lekcji. W tych, w których teoretycznie występuje cyfryzacja, w blisko 90% ogranicza się do pokazywania na lekcji prezentacji lub filmu… Brak innowacyjnych metod zniechęca uczniów do aktywnego uczestnictwa w procesie edukacyjnym, ze szkodą dla nich i dla nas wszystkich. Czy jedna gra edukacyjna z Kapibarą w tytule może rozwiązać wszystkie te problemy? Z pewnością nie, fakt, jest kroplą w morzu potrzeb. Ale czy nie jest tak, ze kropla drąży skałę? Zapraszamy na prelekcję o grze Misja Kapibara i tym, co jako branża zrobiliśmy aby choć trochę zmienić polską szkołę.
Olga Barańska

Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego
TVN

Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego TVN. W TVN Media zajmuje się tworzeniem produktów reklamowych. Odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w oparciu o innowacyjne rozwiązania kontentowe. Wykorzystuje siłę storytellingu w budowaniu skutecznej komunikacji. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży mediowej, pracując zarówno po stronie agencji, jak i nadawcy. Uczestniczka pierwszej edycji programu Marketing Masterminds IAA. Z wykształcenia socjolożka, która wierzy że w marketingu kluczowe jest zrozumienie innych ludzi – ich postaw i motywacji.
Anna Kuropatwa

Chief Strategy Officer
Value Media

Chief Strategy Officer Value Media. Socjolog z 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Przez wiele lat związana z Havas Media Group, obecnie Chief Strategy Officer w G1, w Value Media. Posiada szerokie doświadczenie w marketingowe, obejmujące zarówno projekty mediowe, strategiczne, badawcze jak i analityczne. Zdobywczyni nagrody IAB Europe Research Award w kategorii Media Effectiveness, jurorka Effie, uczestniczka pierwszej edycji programu Marketing Mastermind IAA.