INSUMMIT nav logo
Michał Wiśniewski, sałatka i Azja Express – tak wiele możliwości, tak mało w portfelu młodych-dorosłych.
wygrywy, forever young, młodzi dorośli, last dance, netflix to nie wszystko, egocentryzm
ALPHA & GEN Z
SESJA MODEROWANA

12.05  ŚRODA, 27 WRZEŚNIA

Wraz z przekroczeniem magicznej granicy 18 lat rozpoczynają swój „last dance”. Jest to ostatnia szansa, żeby pożyć, żeby doświadczać. Ważne żeby nie było nudno, ważne żeby być autentycznym. Autentyczność ma wiele wymiarów, ale jedno jest pewne – młodzi dorośli są autentyczni w swojej niekonsekwencji. Preferują wolny czas poza domem, w plenerze, ale zanim wyjdą na dwór spędzają godziny na TikToku. Bywa, że dbają o ekologię, ale zdarza się, że przestają w to wierzyć, że coś zmienią na lepsze. Są oszczędni do momentu przecen w Zarze. Młodzi są dorośli kiedy im wygodnie, kiedy mogą. Dorosłość na serio będzie po 30-tce, jak zarzucą kotwicę. I co z tym zrobić w komunikacji?
Artur Janiszewski

badacz rynku
mBank

Socjolog z Uniwersytetu Łódzkiego. Badacz z zawodu i zamiłowania. Zawodowo eksploruję potrzeby i doświadczenia klientów mBanku. Prywatnie eksploruję Łódź, łódzkie kamienice i krańcówki. Za stary na Tik Tok, za młody na stories.
Adriana Osuchowska

starszy kierownik projektu,
Grupa 4P

W badaniach jakościowych od ponad 15 lat. Specjalizuje się w badaniach eksploracyjnych, etnograficznych, badaniach komunikacyjnych, grzebie w poszukiwaniu insightów i szuka rozwiązań. Kocha to co robi, bo kocha ludzi, którzy stale fascynują i zaskakują.