Misja na Marsa czy Mars z Misją? Jakiej relacji z markami oczekują konsumenci i na jakie wyzwania napotykają marki?								
				
									misja, stereotypy, SilneMarki, EmpatyczneMar, CzasNaSzczerość, PrzełamStereotypy, KontekstMaZnaczenie, seks, zdrowie, piekno								
				
									NEXT LEVEL BRANDS								
				
									SESJA MODEROWANA								
				14.45 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
									Konsument AD 2023 oczekuje od marek zaangażowania – jednak musi być to zaangażowanie szczere, oparte na wzajemnym zaufaniu i empatii. To zadanie bywa niełatwe – przede wszystkim dlatego, że konsument bywa nieufny i szybko wyczuwa nieszczerość lub próbę krótkotrwałego ‘podłączenia się’ marki pod modne hasła. Jednocześnie, tu i teraz jest czas i miejsce na szczerość i zaangażowanie: badanie Global Trends pokazuje, że aż 80% konsumentów chce, aby marka wspierała szczytne cele, większość z nas jest też gotowa płacić za takie marki więcej.  
Jednocześnie marki, które podejmują się realizacji misji, wchodzą w walkę z mocno zakorzenionymi stereotypami. Opowiemy Wam o walce marek ze stereotypami dotyczącymi zdrowia, seksu i kanonów piękna. Czy próba zmiany zakorzenionych postaw i zachowań dotyczących tych ważnych sfer życia to misja równie pełna wyzwań co lot na Marsa?								
				
Agnieszka Szczęsna
Market Strategy and Understanding Team Manager
IPSOS
									Od ponad 20 lat w IPSOS, z pasją i wytrwałością projektuję badania, które przybliżają nas do rozumienia konsumenta i przez to pozwalają budować marki, których siłą jest empatia i zrozumienie.								
				
Karolina Wierzbicka-Gajda
CM Wellbeing POL&EE
Reckitt
									Od 13 lat związana jestem zawodowo z marketingiem. Pierwsze kroki stawiałam w firmie Pepsico, gdzie opiekowałam się kolejno markami Frito Lay, Lay’s oraz napojami Mirinda, 7up i Mountain Dew. W 2013 roku rozpoczęła się moja przygoda z markami OTC i kategoriami związanymi z grypą i przeziębieniem (Cholinex, Coldrex). W Reckitt jestem od 8 lat, gdzie byłam odpowiedzialna za marke Nurofen, a nastepnie Strepsils. W 2021 roku przejęłam odpowiedzialność za biznes nutrition, a od 2022 roku jako menedżer kategorii Wellbeing PLEE opiekuję się Durexem, Veetem i Dettolem.								
				