INSUMMIT nav logo
Q&A
jezyknienawisci, kryzyswartosci, napieciaspoleczne, agresja, radykalizacjapostaw, kondycjaspoleczenstwa
NAPIĘCIA
SESJA MODEROWANA

12.45 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA

Miękiszon, moralny karzeł, dające w szyję, promujący pedofilię zboczeńcy, ***** *** – to tylko kilka najbardziej znanych wypowiedzi ze świata polityki, które w obraźliwy sposób odnosiły się do innych osób lub całych grup. Jednocześnie, obecnie Polacy pełni są obaw, mimo post-covidowej nadziei na normalność, o bezpieczeństwo czy finansową stabilność. Chcemy opowiedzieć w jaki sposób język nienawiści, szerzony przez polityków i osoby znane wpływa na radykalizację postaw Polek i Polaków. Jakie wzbudza czy też podsyca emocje, czy i jak przekłada się na codzienną mowę i zachowania obywateli wobec innych. Jak bardzo wpływa on na radykalizację postaw i poszerza przepaść między Polakami, sąsiadami, rodzinami. Czy warto z tym językiem walczyć i jeśli tak, to w jaki sposób można to uczynić.
Agnieszka Antecka

Creative Domain Operational Lead
Kantar Polska

Od początku kariery badawczej związana z badaniami idei kreatywnych. Pierwsze kroki stawiała w metodologiach ilościowo-jakościowych badań reklam, a następnie poszerzała swoje doświadczenie o badania innowacji i strategii marki. Z rynkiem związana od 13 lat, najpierw w IPSOS Polska, a teraz w KANTAR. Badaczka ilościowa, z dużym doświadczeniem w badaniach jakościowych. Specjalizuje się w badaniach reklam zwłaszcza z kategoriach confectionary oraz szeroko pojętego FMCG. Formalnie absolwentka Socjologii ze specjalizacją badań rynkowych. Nieformalnie miłośniczka gier komputerowych, szydełkowania i aktywna działaczka w fundacji dla zwierząt.
Karolina Arcimowicz

Brand Domain Operational Lead
Kantar Polska

Wieloletnie doświadczenie w badaniach rynkowych zbierała głównie w firmie KANTAR, nie tylko w Polsce. Specjalistka od kondycji marek i wspierania ich rozwoju. Niestrudzona poszukiwaczka przygód, pasjonatka podróży i psów.