Nie ma designu, nie ma problemu. Czyli dlaczego warto przeszkadzać w prowadzeniu biznesu w imię budowania kultury opartej o human-centered design.
service design, innowacje, design ops, dialog z biznesem
HUMAN CENTERED DESIGN
SESJA MODEROWANA
14.25 WTOREK, 26 WRZEŚNIA
Jak budować wartość designu oraz kulturę oparta o innowacje w korporacjach? Dlaczego tak dużo mówi się o narzędziach metodach tworzenia produktów i usług, a tak mało współpracy na linii design i biznes oraz o planowaniu procesów wdrożeniowych w korporacjach. Podczas swoje wystąpienia wyjaśnię jak i dlaczego warto przeszkadzać w prowadzeniu biznesu w imię budowania kultury opartej o human-centered design.
FESTIWAL INSUMMIT
Jan Wardecki
Head of UX COE UX
BNP Paribas Bank Polska
Od ponad 4 lat związany z projektowaniem usług i doświadczeń w branży finansowej. Pasjonat wykorzystywania jakościowych metod badawczych oraz kokreacji, które jego zdaniem są nieodłącznymi elementami projektowania wartościowych produktów i usług. Absolwent studiów podyplomowych User Experience Design i Service Design na Uniwersytecie SWPS. SDN Accredited Service Design Practitioner. Współzałożyciel polskiego oddziału Servcie Design Network Poland https://www.service-design-network.org/chapters/poland/members.