Od n00ba do Pogchampa – język komunikacji pokolenia Z i Alpha, czyli o tym jak zostać gamingowym poliglotą.
UNDER 25
SESJA MODEROWANA
14.25 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
Pogchampik! Wjechał na rifta jak szef, bez żadnej kelnerki. Yooo, to jest wyskillowany ziomek. WYKLIKAŁ, essa. Do tego – patrzcie na niego – Gigachad jakich mało. Dajcie mu gotować.
Jeżeli mieliście trudności ze zrozumieniem powyższego tekstu, to zapraszamy na naszą prelekcję poświęconą komunikacji w gamingu. Pokażemy na przykładach jak mówić do graczy i fanów esportu, aby osiągnąć zamierzony efekt marketingowy i komunikacyjny. Opowiemy o najpopularniejszych kanałach wykorzystywanych przez młode pokolenie takich jak Discord, Twitch i TikTok. Zarysujemy także różnice pomiędzy grupami skupionymi wokół różnych gier i powiemy czy łatwo jest zostać gamingowym poliglotą.
Najnowsze badania Newzoo wskazują, że gaming i esport to obecnie najpopularniejsza rozrywka pokolenia Z i Alfa. Poprzez gry wyrażają oni siebie, zawierają znajomości i rozwijają nowe umiejętności. Z uwagi na swoją specyfikę, szczególne znaczenie w budowaniu społeczności mają gry sieciowe/multiplayer oraz esport. To tam dochodzi do interakcji pomiędzy graczami, tam też tworzy się specyficzny dla tej grupy język, który często przenika do młodzieżowego mainstreamu.
Tomasz Borowski
PR Manager
Frenzy
Tomasz Borowski, PR manager w agencji gamingowej FRENZY, gdzie odpowiada za projekty z obszaru gamingu i esportu takich jak Ultraliga, Ultraliga TFT i LEC. Posiada 15 letnie doświadczenie w komunikacji i Public Relations. Laureat nagrody Złotego Spinacza za komunikację kryzysową wydarzenia Intel Extreme Masters 2020. Pasjonat gier wideo od ponad 30 lat.
Kinga Rybicka
Creative Managery
Frenzy
Z wykształcenia dziennikarz, z zamiłowania gracz.Wcześniej prezenterka w telewizji Polsat Games, a teraz Creative Manager w agencji gamingowej FRENZY. Kreatywna głowa z pasją do gier i graczy. Jej konik to śledzenie trendów związanych z gamingiem oraz wspieranie rozwoju polskiego League of Legend’s w postaci Ultraligi