INSUMMIT nav logo
Practice-centric design, czyli o tym, jak i dlaczego skończyła się era usera
praktykocentryczność, innowacje, projektowanie, praktyki, insighty, design
HUMAN CENTERED DESIGN
SESJA MODEROWANA
14.45 WTOREK, 26 WRZEŚNIA
Po latach spędzonych na projektowaniu innowacji, strategii, produktów, marek i komunikacji, a nawet sprzedażowych przestrzeni mamy do powiedzenia tylko jedno: user-centered design się kończy! Projektowanie stawiające w centrum użytkownika przestaje pasować do złożoności świata ostatecznego konsumenta i do dynamiki zmian zachodzących w rzeczywistości wokół nas. Chcemy pokazać, że nadszedł czas, w którym z tronu zrzucają go praktyki. Ich analiza pozwala lepiej uchwycić kontekst funkcjonowania produktu, a przez to odkrywa przed badaczami zupełnie nowe, jakościowe insighty. Praktykocentryczność to podejście przyszłości, przetestowane przez nas na wielu realnych przykładach, którymi podzielimy się podczas wystąpienia. To także innowacja i rewolucja w dotychczas miłościwie nam panującym user-center designie. Z nieukrywaną śmiałością mówimy: pora na nowego króla!
Seweryn Rudnicki

Co-founder and partner
Hearts & Heads

Naukowiec, moderator sesji kreatywnych, trener, mówca, autor książek i artykułów. Jest współzałożycielem Hearts & Heads – agencji, która pomaga wdrażać techniki kreatywności do biznesu. Jest również stałym pracownikiem AGH i aktywnym naukowcem, współpracuje z uczelniami w Holandii i Szwecji. Przeprowadził ponad 200 sesji kreatywnych, między innymi dla takich organizacji jak IKEA, Motorola Solutions, ABB, Hitachi, HSBC, Alior Bank, SAS, Brainly, K2, Admind, Żabka Future, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych. Lubi współpracować z organizacjami technologicznymi i wszystkimi innymi, dla których liczą się dobre pomysły i ich skuteczne wdrażanie.
Katarzyna Skoczek-Colombo

Customer Experience & Insights Manager
Omnisense

Socjolożka, badaczka, strateżka. Od ponad 10 lat specjalizuje się w rozwoju marek i nowych nurtach komunikacji. Laureatka rankingu brief.pl „50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie”. Prelegentka wydarzeń takich jak m.in. InSummit, Trajektorie, czy InternetBeta, oraz autorka eksperckich publikacji w mediach branżowych. Obecnie skupia się na praktykocentrycznym designie, projektowaniu customer experience i wykorzystywaniu pogłębionych insightów w biznesie. Realizowała projekty badawcze, transformacyjne i rozwojowe dla marek takich, jak X-kom, Znak, Flugger, Reporter Young, Inglot, Lidl.