INSUMMIT nav logo
Projekt do wykonania, biznesowa inwestycja czy tworzenie wspólnoty? O tym, jakie rodziny tworzą Polacy i innych rodzinnych sprawach.
SCENA PARTNERSKA
11:20 WTOREK, 26 WRZEŚNIA
VdoCipher Error: Video ID not found
Podniesiemy dla Was dachy polskich domów. Pokażemy ewolucję pojęcia rodziny i opowiemy o tym, kto mocniej definiuje się poprzez rodzicielstwo, a także czy przez ostatnie doświadczenia (pandemia, inflacja, wojna w Ukrainie) mamy silnie zarysowaną potrzebę kontroli, czy wprost przeciwnie – częściej odpuszczamy.
Poznacie także modele rodzin występujące w Polsce oraz wymiary, które je różnicują. Opowiemy Wam o naszych badawczych obserwacjach, dotyczących aktualnych rodzinnych bolączek, napięć, drobnych radości i nadziei.
Dla lepszego zrozumienia rodziny i jej modeli zapraszamy wszystkich uczestników InSummit – przyjdźcie na stoisko IQS, odpowiedzcie na kilka pytań segmentacyjnych i zobaczcie jaką sami tworzycie rodzinę.
Marta Rybicka

Chief Commercial Officer, członek zarządu
IQS

Z wykształcenia socjolog i absolwentka studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów. Z IQS związana od ponad 12 lat. Doskonale rozumie perspektywę klienta, niemal połowę zawodowego życia spędziła po stronie klienta (Nestle, Ringier Axel Springer Polska). Doskonale zna stronę praktyczną procesów badawczych oraz ich wagę dla rozwoju biznesu Klienta. Obecnie członek zarządu IQS, Chief Commercial Officer. Na swoim koncie ma wystąpienia na licznych konferencjach i webinarach, wywiady w radiu i TV; autorka wielu prelekcji i artykułów eksperckich w mediach. Członek PTBRiO.