INSUMMIT nav logo
Reklamy tworzone przez sztuczną inteligencję: rewolucja czy zagrożenie? Analiza badań reklam tworzonych przez człowieka i przez AI.
sztuczna inteligencja, reklamy, reakcje emocjonalne, efektywność, eye-tracking, facetracking, chatGPT, kreatywność AI, peferencje konsumentów, kreatywność algorytmów, reklamy tworzone przez sztuczną inteligencję, DALL·E II i Midjourney
KOMUNIKACJA: INSPIRACJE
SESJA MODEROWANA
14.25 WTOREK, 26 WRZEŚNIA
Nasza prezentacja skupia się na roli sztucznej inteligencji w reklamie oraz jej wpływie na emocje i zachowania konsumentów. Analizujemy różnice między reklamami stworzonymi przez ludzi a tymi generowanymi przez sztuczną inteligencję, skupiając się na efektywności i reakcji emocjonalnej. Przedstawiamy najważniejsze czynniki wpływające na reakcje na te reklamy oraz omawiamy zalety i wady wykorzystania sztucznej inteligencji w tworzeniu reklam. W naszych badaniach zweryfikowaliśmy skutki wprowadzenia sztucznej inteligencji do tworzenia reklam, dlatego w prezentacji przedstawimy wnioski, które pokazują, czy reklamy tworzone przez sztuczną inteligencję mają duży potencjał w kreowaniu emocjonalnego zaangażowania i skłonienia do zakupu. W wystąpieniu poruszamy kwestie: czy reklamy AI są lepsze od tych tworzonych przez ludzi i w jakim zakresie warto korzystać z pomocy sztucznej inteligencji. Czy sztuczna inteligencja może stać się innowacyjnym doradcą lub twórczym i kreatywnym partnerem w tworzeniu reklam? Zapraszamy do dyskusji.
Jacek Kowalski

współwłaściciel
Neuroidea

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i studiów MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywał w: Young&Rubicam, TBWA i Optimum Media/OMD. Pracował między innymi dla Henkel Polska, Danone Polska, Tchibo Polska. Współautor ECM (Exploring Consumers Mind), pierwszego badania neuromarketingowego w Polsce. Obecnie współwłaściciel i prezes zarządu firmy badawczej Neuroidea. Zainteresowania badawcze to: neuromarketing, neuronauka poznawcza, neuronauka społeczna, utajona perswazja.
Beata Pawłowska

współwłaścicielka
Neuroidea

Beata Pawłowska: współwłaścicielka agencji badawczej Neuroidea. Specjalizuje się w metodologii badań, analizie danych biometrycznych, ilościowych oraz jakościowych. W pracy prowadzi projekty badawcze łączące pomiary neuromarketingowe oraz tradycyjne metody badawcze. Projektuje badania tak aby dostarczały praktycznych rekomendacji i były pomocne w podejmowaniu decyzji marketingowych. Jest współautorką książek i artykułów naukowych z zakresu badań wykorzystujących pomiary biometryczne. Prywatnie uwielbia zwierzęta, nurkowanie i podróże