INSUMMIT nav logo
Social Media Immersion. Podróż przez every day dziwactwa TikToka, Instagrama i BeReal, z wyzwaniami dla każdego!
SocialMedia, trendy, together, relatable, autoexpresion, EnergyBoost, inclusive, Aktywacja, RealTimeMarketing, TikTok, TikTokDlaKażdego, Instahram, BeReal
KOMUNIKACJA: INSPIRACJE
SESJA MODEROWANA

14.05 WTOREK, 26 WRZEŚNIA

Czy ktoś Ci kiedyś powiedział, że jesteś za stara_y/ za dziwny_a/ za nudna_y na TikToka, BeReal, a może tak po prostu czujesz? Czas z tym skończyć! Pragnę pokazać, że Social Media to przestrzeń dla każdego! Niezależnie od ilości pryszczy, spektrum neurotypowości, czy obsesji na punkcie różowego, Social Media dają narzędzia do autoekspresji i normalizacji siebie. Co zobaczymy na przykładzie relewantnych historii różnorodnych użytkowników, sprawdzimy jak wyglądalibyśmy mając 15 i 95 lat (pamiętajmy wiek to tylko liczba ;)), sprawdzimy swoje scenariusze życia w POV, pozwolimy sobie na danie upustu frustracji w ventach, zrobimy kreatywne selfie, by w punkcie kulminacyjnym nagrać grupowego TikToka! Social Media nie dyskryminują, ważne jest tylko znalezienie swojej niszy, by zalała nas fala popularności. I właśnie tę fale postaramy się (tak właśnie wspólnie, czując społeczną więź) znaleźć i udowodnić, że Social Media są dla każdego! Join us!

FESTIWAL INSUMMIT

Gabi Grzelak

Project Managerka & Researcher
Y&LOVERS

Badaczka i socjolożka. Ekspertka od Pokolenia Z, tiktokowych trendów, codziennych rygorystycznych rutyn, okazjonalnych cheat meali, afirmacji pieniądza, miłości i pieska (np. pomeraniana Wersow), rzeczywistych i absurdalnych POVs z mamą w roli głównej, i aspiracyjnych estetyk typu: “that girl_boy”. Specjalizuje się w wieloaspektowych badaniach młodych (od badań etnograficznych typu: Q&A, shopping haul, foodbook, przez analizy kulturowe, po ilościowe walidacje i dane użytkowania). Na co dzień tłumaczy język i insighty Gen Z i Y na relewantne i atrakcyjne działania, zgodne ze strategicznym pozycjonowaniem marek.