INSUMMIT nav logo
The age of SILVER Influence – czy influencerzy to klucz dotarcia do dojrzałych odbiorców?
Silver influencer marketing, wyzwania influencer marketingu, liderzy opinii, media społecznościowe, strategie social media, media, pokolenia, wpływ kulturowy, generacja X, baby boomers,
INFLUENCER MARKETING
SESJA MODEROWANA
09.45 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
Influencerzy po 50-tce zdobywają stale grona zwolenników, dzieląc się swoimi życiowymi doświadczeniami. Według badania wykonanego przez Pew Research Center obecność w mediach społecznościowych [wśród Amerykanów] w wieku 65 lat i starszych wzrosła czterokrotnie od 2010 roku. Celem wystąpienia jest zmiana percepcji influencer marketingu jako kanału komunikacji skierowanego głównie do młodszej grupy odbiorców. Chcemy pokazać trend jakim jest zjawisko silver influencerów, jak i rosnące grono odbiorców treści influencerskich wśród osób 50+. Dodatkowo chcemy pokazać różnice w samych treściach tworzonych przez Silverów i potencjał jaki z tego płynie dla marketerów.

FESTIWAL INSUMMIT

Anna Taraska-Mazurkiewicz

Strategic Planner
Agencja marketingowa Vision&People

W branży marketingowej od 5 lat. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych m.in. dla klientów z branży automotive i retail. Jej główne obszary specjalizacji to media społecznościowe i influencer marketing, w których to dziedzinach potrafi z powodzeniem opracować kompleksowe strategie i plany działań. Ma na swoim koncie również wiele projektów z zakresu employer brandingu dla czołowych firm takich jak PLL LOT, BGK, Wedel, BP, Empik, AXA, PwC czy Wirtualna Polska. Posiada certyfikat DIMAQ Professional, potwierdzający kompetencje w zakresie digital marketingu na poziomie zaawansowanym.
Przemysław Guzik

Strategy&Media Director
Agencja marketingowa Vision&People

Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w pracy strategicznej. Odpowiadał za strategie i kampanie realizowane w Polsce i za granicą, zarówno po stronie agencji, (m.in. V&P, TEQUILA\\TBWA, Healthway) jak i marketerów (Cosmo Group). Współtworzone przez niego kampanie zdobywały nominacje i nagrody na polskich konkursach reklamowych (KTR, Golden Arrow, Effie). W ramach Omnicom Group szkolił się w shopper marketingu w Denver, Hamburgu i Londynie.