INSUMMIT nav logo
Transformacja Service Design w Santander Bank Polska – czyli jak sprawić, żeby badania i projektowanie stały się podstawą działań biznesowych w dużej organizacji.
Service Design #Transformacja, Design-research Management, Skalowanie #Klientocetryczność, Design-research operations, Human-Centered Design
HUMAN CENTERED DESIGN
SESJA MODEROWANA

14.05 WTOREK, 26 WRZEŚNIA

Opowiemy o tym, jak transformacja w dużej organizacji otwiera szansę na zmianę podejścia do projektowania produktów i usług. Zaczynaliśmy jako grupa kilku entuzjastów, która zainicjowała oddolny projekt zaszczepiania idei projektowania zorientowanego na potrzeby klienta. Realizowany głównie „po godzinach”. W trakcie 4 lat transformacji udało nam się doprowadzić do tego, że Service Design z ciekawostki dla chętnych, stał się ustandaryzowaną, oficjalnie stosowaną metodą rozwoju produktów i usług w banku.
  • Jak wyskalować design & research do tego stopnia, że jest jednocześnie stosowany w kilkudziesięciu zespołach produktowych?
  • Jak sprawić, by tak liczne procesy projektowe były porównywalne i przewidywalne? Dlaczego potrzebny jest do tego dedykowany framework projektowy i jak go stworzyć?
  • …i nasze ulubione pytanie – Jak zdobyć uwagę i wsparcie najwyższego kierownictwa?
W naszej prezentacji podzielimy się doświadczeniami, wskazówkami i lekcjami, które wyciągnęliśmy z tej niecodziennej przygody transformacyjnej – 100% praktyki i realne case study.
Jakub Tyczyński

Service Design Transformation Lead
Santander Bank Polska

Projektant usług i innowacji z bogatym doświadczeniem transformacyjnym. Projektuje i wdraża kompleksowe środowiska rozwoju produktów i usług dla organizacji oraz innowacje w obszarze doświadczeń klienta i biznesu. Współtwórca marki Learn Design.
Andrzej Pyra

UX Design Manager
Santander Bank Polska

Doświadczony lider zarządzający zespołami projektantów i badaczy. Strateg w zakresie rozwoju cyfrowych produktów i usług z wielu różnych branż. Obecnie jako UX Design Manager w Santander Bank Polska odpowiada za doświadczenia kilku milionów użytkowników cyfrowej bankowości. Założyciel Learn Design, agencji wspierającej organizacje w rozwoju produktów, usług i kompetencji badawczo-projektowych.