INSUMMIT nav logo

Umarł król, niech żyje król

JESZCZE NOWSZE MEDIA
SESJA MODEROWANA
09.45 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
Fakty są następujące. Przeciętny Polak spędza na konsumpcji treści video średnio 5 godzin dziennie. Treści video przypadają na ponad 60% całego czasu jaki spędza on z mediami. Mimo stałego spadku znaczenia linearnej telewizji, rynek video radzi sobie znakomicie, zaś szeroki front rozwiązań video online, nie tylko skutecznie odbiera widownię telewizji, ale i rekrutuje nowe okazje, adresując potrzeby widzów, ale także – kreując nowe.
W wystąpieniu postaramy się odpowiedzieć na kilka pytań – zaczynając od analizy trendów, rozumiejąc ich przyczyny, prognozując ich wpływ na kolejne lata, wskazując obszary, które są kluczowe dla umiejętnego wykorzystania potencjału mediów video.
Sebastian Szade

Managing Partner
Starcom

W branży mediowej od 2006 roku. Managing Partner w Agencji Starcom, odpowiedzialny za obszar strategii, innowacji i produktów. Czterokrotny juror w konkursie Effie. Prelegent m.in. Forum IAB. Zawodowo, popularyzator szukania inspiracji tam, gdzie inni nie zaglądają. Prywatnie, miłośnik punk rocka, heavy metalu i tandemu 8/16 bit.