INSUMMIT nav logo

INBOARD

RADA PROGRAMOWA INSUMMIT

Anna Adrian
(Marketing Manager, Grupa OLX)
Ekspert w obszarze marketingu, szczególnie w zakresie komunikacji marketingowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w wielu branżach: technologicznej, finansowej, e-commerce, nieruchomości, motoryzacyjnej czy telekomunikacyjnej. W swoim portfolio posiada sukcesy takich marek jak Otodom, Allegro, BZWBK, FIBARO, INEA oraz nagrody, m.in. Effie Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy Dyrektor Marketingu Roku. Była także jurorem w konkursach w branży marketingowej m.in. Effie czy Innovation.
MAGDALENA DOBROWOLSKA-SAGAN
(Head of Design w PLAY)
Projektantka: strategii, doświadczeń klienta i transformacji kliento-centrycznych. Kierowniczka działu design w Play. Odpowiedzialna za projektowania najlepszego doświadczenia klienta w e-commerce, które podnosi sprzedaż. Wprowadzała service design jako główną metodykę w transformacji kliento-centrycznej Santander Bank. Ewangelistka pracy z customer journey. Dawno temu zaczynała w agencji jako strateżka, i z tego nie wyrosła.
STANISŁAW DZIEDUSZYCKI
(Head of Research, Innovation and Strategy Team, Carlsberg Polska)
W badaniach od 15 lat, w Carlsberg od 6. Prowadził lub intensywnie uczestniczył w dziesiątkach procesów badawczych dotyczących strategii, komunikacji, innowacji, opakowań, promocji itd. Część z nich wspomogła spektakularne sukcesy, część nie ustrzegła przed poważnymi błędami. Wszystkie były bardzo uczące. Zdezorientowany jako mężczyzna. Przewijał kupki, lubi łowić ryby, w pandemii żona podsuwała michę pod nos, jeździ sam z dziećmi na wakacje. Dobry Pan czy zły Pan?
Agnieszka Gosiewska

(Managing Director, Nielsen,)

Lorem ipsum
ANNA HEBDA
(Senior Marketing Research Manager, Coca Cola)
Lorem ipsum
Kamil „Jakuza” Jaczyński
(Executive Director, Addicted To Music)
Lorem ipsum
Krystyna JAREK
(Chief Innovation Officer, Deloitte)
Lorem ipsum
Krystyna JAREK
(Prezeska PTBRiO, Managing Director, Ipsos)
Absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą związana od początku drogi zawodowej w 1993 r. Zdobywała doświadczenie zarówno po stronie klienta (PTC Era), jak i agencji badawczych (CASE, TNS OBOP, TNS Polska). Podczas pracy badacza specjalizowała się w prowadzeniu projektów segmentacyjnych, wspierających marki w procesach strategicznych i pozycjonujących. Od 2015 r. pełni funkcje prezesa zarządu Ipsos w Polsce, a od 2020 r. prezesa zarządu PTBRiO. Należy do ESOMARu. Kilkakrotnie zaangażowana w prace Rady Programowej Kongresu Badaczy, w 2017 r. jako jej przewodnicząca. Współautorka książek Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018) oraz Badanie Rynku. Jak zrozumieć konsumenta? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021).
Izabela KIWAK
(CHead of Customer Research & Insight, Ringier Axel Springer Polska)
LOREM IPSUM
AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA
(Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi)
Psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencji reklamowej i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Odpowiada za rozwój narzędzi i metodologii pracy strategicznej. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.
MICHAŁ LUTOSTAŃSKI
(Strategy Business Director w Kantar, Adiunkt w SGH, PTBRiO)
W branży badawczej od 2008 roku. Kierował zespołami badawczymi jako Account\Client Director w firmach TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Później jako Innovation Business Lead odpowiedzialny za rozwój badań innowacji w Kantarze. Od 2021 roku jako Strategy Business Director w Kantarze odpowiada za współpracę z osobami odpowiedzialnymi za badania dla kluczowych klientów oraz realizację celów strategicznych przez firmę.
MICHAŁ MANGO
(Head of Strategy, ESE Entertainment,)
LOREM IPSUM
SZERAN MILLO
(CEO, Symetria UX)
LOREM IPSUM
TOMASZ OPALSKI
(UX Expert, ING Bank Śląski,)
LOREM IPSUM
KATARZYNA PIWOWARCZYK
(Country Marketing Director, IKEA)
Pracuję dla love brandu IKEA jako szefowa działu marketingu. Wcześniej pracowałam też w agencji badawczej, agencji reklamowej, w Danonie i Kompanii Piwowarskiej. Działam również jako wewnętrzna facylitatorka i trenerka, mam wieloletnie doświadczenie jako wykładowczyni na studiach branżowych (SSM SAR, UW, WSE w Krakowie, SGH). Prowadzę warsztaty komunikacyjne z wykorzystaniem metody Insights Discovery.
ŁUKASZ PYTLEWSKI
(Data Strategy Manager, Accenture)
LOREM IPSUM
Magdalena Sielachowicz – Nowakowska
(Head Of Marketing, Samsung,)
LOREM IPSUM
Dorota Tomas
(SVP, Strategy and Research, Global Markets, BBC Studios,)
LOREM ISPUM
ROBERT ZYDEL
(Dyrektor Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie, PTBRiO)
Pracował w agencjach badawczych, był strategiem w Saatchi&Saatchi oraz dyrektorem marketingu m. st. Warszawy.