INBOARD
RADA PROGRAMOWA INSUMMIT 2023
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2023/04/Adrian_Anna.jpg)
Anna Adrian
(Marketing Manager, Grupa OLX)
Ekspert w obszarze marketingu, szczególnie w zakresie komunikacji marketingowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w wielu branżach: technologicznej, finansowej, e-commerce, nieruchomości, motoryzacyjnej czy telekomunikacyjnej. W swoim portfolio posiada sukcesy takich marek jak Otodom, Allegro, BZWBK, FIBARO, INEA oraz nagrody, m.in. Effie Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy Dyrektor Marketingu Roku. Była także jurorem w konkursach w branży marketingowej m.in. Effie czy Innovation.
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2022/06/04.jpg)
MAGDALENA DOBROWOLSKA-SAGAN
(Head of Design w PLAY)
Projektantka: strategii, doświadczeń klienta i transformacji kliento-centrycznych. Kierowniczka działu design w Play. Odpowiedzialna za projektowania najlepszego doświadczenia klienta w e-commerce, które podnosi sprzedaż. Wprowadzała service design jako główną metodykę w transformacji kliento-centrycznej Santander Bank. Ewangelistka pracy z customer journey. Dawno temu zaczynała w agencji jako strateżka, i z tego nie wyrosła.
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2023/04/Dzieduszycki.jpg)
STANISŁAW DZIEDUSZYCKI
(Head of Research, Innovation and Strategy Team, Carlsberg Polska)
W badaniach od 15 lat, w Carlsberg od 6. Prowadził lub intensywnie uczestniczył w dziesiątkach procesów badawczych dotyczących strategii, komunikacji, innowacji, opakowań, promocji itd. Część z nich wspomogła spektakularne sukcesy, część nie ustrzegła przed poważnymi błędami. Wszystkie były bardzo uczące. Zdezorientowany jako mężczyzna. Przewijał kupki, lubi łowić ryby, w pandemii żona podsuwała michę pod nos, jeździ sam z dziećmi na wakacje. Dobry Pan czy zły Pan?
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2023/04/jaczynski.jpg)
Kamil „Jakuza” Jaczyński
(Executive Director, Addicted To Music)
Lorem ipsum
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2023/04/karczmarczuk.jpg)
Krystyna JAREK
(Prezeska PTBRiO, Managing Director, Ipsos)
Absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą związana od początku drogi zawodowej w 1993 r. Zdobywała doświadczenie zarówno po stronie klienta (PTC Era), jak i agencji badawczych (CASE, TNS OBOP, TNS Polska). Podczas pracy badacza specjalizowała się w prowadzeniu projektów segmentacyjnych, wspierających marki w procesach strategicznych i pozycjonujących. Od 2015 r. pełni funkcje prezesa zarządu Ipsos w Polsce, a od 2020 r. prezesa zarządu PTBRiO. Należy do ESOMARu. Kilkakrotnie zaangażowana w prace Rady Programowej Kongresu Badaczy, w 2017 r. jako jej przewodnicząca. Współautorka książek Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018) oraz Badanie Rynku. Jak zrozumieć konsumenta? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021).
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2022/06/08.jpg)
AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA
(Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi)
Psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencji reklamowej i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Odpowiada za rozwój narzędzi i metodologii pracy strategicznej. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2022/06/09.jpg)
MICHAŁ LUTOSTAŃSKI
(Strategy Business Director w Kantar, Adiunkt w SGH, PTBRiO)
W branży badawczej od 2008 roku. Kierował zespołami badawczymi jako Account\Client Director w firmach TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Później jako Innovation Business Lead odpowiedzialny za rozwój badań innowacji w Kantarze. Od 2021 roku jako Strategy Business Director w Kantarze odpowiada za współpracę z osobami odpowiedzialnymi za badania dla kluczowych klientów oraz realizację celów strategicznych przez firmę.
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2022/06/11.jpg)
KATARZYNA PIWOWARCZYK
(Country Marketing Director, IKEA)
Pracuję dla love brandu IKEA jako szefowa działu marketingu. Wcześniej pracowałam też w agencji badawczej, agencji reklamowej, w Danonie i Kompanii Piwowarskiej. Działam również jako wewnętrzna facylitatorka i trenerka, mam wieloletnie doświadczenie jako wykładowczyni na studiach branżowych (SSM SAR, UW, WSE w Krakowie, SGH). Prowadzę warsztaty komunikacyjne z wykorzystaniem metody Insights Discovery.