Czy Twoja branża może sobie pozwolić na reklamy tworzone przez AI bez uszczerbku dla marki?								
				
									Reklamy tworzone prze AI, Reklamy AI a branża, Odbiór reklam, Zastosowanie AI w reklamie, Kto powinien wykorzystywać AI do tworzenia reklam, AI								
				
									komunikacja:  przyłość								
				
									SESJA MODEROWANA								
				
									09.45 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA								
				VdoCipher Error: Video ID not found
									Podczas wystąpienia zaprezentuję wyniki badania z wykorzystaniem pomiarów biometrycznych oraz deklaratywnych pokazujący odbiór reklam stworzonych przez AI dla różnych branży. Zobaczymy jak takie reklamy są odbierane w przypadku branży finansowej, a jak działają w przypadku produktów FMCG lub OTC. Czy dostawcy różnego rodzaju produktów/usług są w przypadku wykorzystania sztucznej Inteligencji na takich samych pozycjach, czy może różni się to zdecydowanie w zależności od tego jaką markę chcemy reklamować?								
				
									Pokażę, w przypadku jakich produktów warto inwestować w tę technologie, a kiedy może to być pułapką dla marki i jej komunikacji.
W wystąpieniu pokażę zarówno jak konsumenci podchodzą do takich reklam racjonalnie oraz jakie są ich zachowania.								
				
Jacek Kowalski
współwłaściciel
Neuroidea
									Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i studiów MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywał w: Young&Rubicam, TBWA i Optimum Media/OMD. Pracował między innymi dla Henkel Polska, Danone Polska, Tchibo Polska.  
Współautor ECM (Exploring Consumers Mind), pierwszego badania neuromarketingowego w Polsce. Obecnie współwłaściciel i prezes zarządu firmy badawczej Neuroidea.
Zainteresowania badawcze to: neuromarketing, neuronauka poznawcza, neuronauka społeczna, utajona perswazja.
								
				
Beata Pawłowska
współwłaścicielka
Neuroidea
									Beata Pawłowska: współwłaścicielka agencji badawczej Neuroidea.  Specjalizuje się w  metodologii badań, analizie danych biometrycznych, ilościowych oraz jakościowych. W pracy prowadzi projekty badawcze łączące pomiary neuromarketingowe oraz tradycyjne metody badawcze. Projektuje badania tak aby dostarczały praktycznych rekomendacji i były pomocne w podejmowaniu decyzji marketingowych.  Jest współautorką książek i artykułów naukowych z zakresu badań  wykorzystujących pomiary biometryczne. Prywatnie uwielbia zwierzęta, nurkowanie i podróże