INSUMMIT nav logo
Bank Dobrych Decyzji i innowacyjny spławik, czy to ma sens, czy jest to szalona wizja bankowców?
WPŁYWOWI, innowacyjny spławik, AGUARD®, społeczeństwo obywatelskie, citizen science, monitoring społeczny, czystość rzek i jezior
INNOWACJE
SESJA MODEROWANA

12.25 WTOREK, 24 WRZEŚNIA

Piękna pogoda za oknami, warto wybrać się nad rzekę… Niestety ponad 90% polskich rzek jest w złym stanie. Katastrofa ekologiczna na Odrze z 2022 roku zachwiała naszymi wyobrażeniami, kiedy zasolenie przekroczyło na niektórych odcinkach rzeki 8000 μS/cm*, wyłowiono ponad 1025 ton martwych ryb, zniszczony został cały ekosystem.
Każdy jest odpowiedzialny za otaczającą nas przyrodę, jak więc możemy działać? Czy coś da się zmienić?
Marek Zaborowski

Head of Media
Bank BNP Paribas

Marketer z 20 letnim doświadczeniem. W 2019 roku dołączył do zespołu Banku BNP Paribas jako Head of Media. Pełni rolę spinającą wszystkie działania mediowe, a w ramach zespołów projektowych współtworzy charakterystyczny wizerunek banku oraz wielokrotnie nagradzane kampanie marketingowe. Łączy doświadczenie pracy po stronie Klienta oraz domu mediowego. Jest członkiem Komitetu Sterującego Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań”, organizacji IAA Polska, Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR). Wcześniej pracował w Play oraz agencji mediowej w ZenithOptimedia. Członek Jury Effie.
Anna Maraszek

managerka ds. komunikacji marketingowej
Bank BNP Paribas