INSUMMIT nav logo
Blueprint for Brand Growth – prawa wzrostu marek w praktyce
SCENA PARTNERSKA
11:30 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Analiza ponad 6,5 miliarda globalnych punktów danych dotyczących postaw konsumenckich i zakupów dokonywanych w ostatniej dekadzie pozwoliła na empiryczne wyłonienie kluczowych czynników wzrostu marek. Tym samym stworzyła ramy decyzyjne dla marketerów, którzy chcą lepiej kontrolować przyszłość swoich marek.
Blueprint for Brand Growth to efekt współpracy ekspertów Kantar i liderów branży, w oparciu o zaawansowane działania analityczne, w ramach których połączono unikatowe zasoby danych Kantar z badań BrandZ i Worldpanel.
Chcesz się dowiedzieć,
jak przemówić do większej liczby osób,
zapewnić większą obecność Twojej marce,
znaleźć dla niej nową przestrzeń?

I jak 5-krotnie zwiększyć penetrację rynku?
Zapraszam na 10 minutowy przegląd najważniejszych dziś praw rozwoju marek i praktycznych wskazówek dla marketerek i marketerów.
Patryk Polkowski

Brand Domain Lead,
Kantar Polska

Badacz, specjalizuje się w badaniach marki i komunikacji, trackingowiec z dziada-pradziada (tak naprawdę – od prawie ćwierćwiecza). Studiował w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Zaczynał w ABM, zdobywał doświadczenie w ARC Rynek i Opinia, Gemius/IIBR oraz przez kilkanaście lat w Ipsos. Od 5 lat w Kantar Polska jest szefem domeny Brand – działu zajmującego się budowaniem i wspomaganiem siły marek. Oczywiście bardzo chętnie pracuje z Klientami wszystkich możliwych kategorii, ale ostatnimi czasy zajmował się szczególnie FMCG, branżą finansową oraz technologiczną.